Jak miło że już w Sejmie nie zobaczymy

Mary Lou
Ten post był aktualizowany .
Tu proszę wpisujcie posłów z różnych partii którzy nie dostali się do Parlamentu. Zacznę pierwsza. Od mojego największego "ulubienca".z PISu. Były komunistyczny prokurator Piotrowicz. Co za marna postać. Biedaczek miał w Sejmie tyle wrednej roboty ze
jego ziomale go olali. "Współczuję" wielce kreaturze która mówi o sobie ze była najbardziej potrzebna osoba w tym Sejmie. /// Ano miał rację. Pięknie wykonał zadanie załatwienia sądownictwa którego wszak jest przedstawicielem na osobiste zlecenie kaczki. Bez zmruzenia oka szedł jak walec. Piękna postać.. Nie do zapomnienia... :(( Stworzył podwaliny do dalszej degradacji sądownictwa czyli całkowitego debrania niezawislosci sędziom. Inni dokończa dzieła. Ludzki Pan z tego Prokuratora;(

Re: Jak miło że już w Sejmie nie zobaczymy

da®®io
" czarnulka " Sobecka - amazonka Rydzyka, obnosząca się z figurą Maryi po Sejmie

Re: Jak miło że już w Sejmie nie zobaczymy

da®®io
" krycha " P - która ustanowiła nowe " standarty " parlamentarnego języka przysługującego nietykalnym  posłom

Re: Jak miło że już w Sejmie nie zobaczymy

da®®io
z " jasnej strony mocy " ze świecznika znikną - Petru, Niesiołowski, Pawlak - a strona " mordoru " straci Krynicką, Radziwilla, Czabańskiego,

Re: Jak miło że już w Sejmie nie zobaczymy

da®®io
a mam pytanie- czy dla wojewody zostanie szeregowym posłem to awans? czy zjazd w dół? w tej politycznej drabince

Re: Jak miło że już w Sejmie nie zobaczymy

Mary Lou
Nooo dzięki! Niech inni teraz porzadza.. Chyba syn Cimoszki też wypadł.. Czy był posłem to nie pamiętam hihi.. Hmm burmistrz Nowej Soli też zdobył mandat poselski czego mieszkancy b żałują.. Niby głosowali ale żal że odejdzie po kilku u kadencjach. Dobry gospodarz.. A że Krycha odpadła to błogosławieństwo dla  kultury politycznej.. Wypalił się babsxtyl.. Nawet jej siostra że Słupska odwróciła  sie od niej..

Re: Jak miło że już w Sejmie nie zobaczymy

da®®io
b.prezydent Nowej Soli Tyszkiewicz bedzie teraz senatorem opozycji z ko - to on zaslynąl tym plomiennym i emocjonującym wpisem zaraz po wyborach " cos ty zrobiła Polsko "

Re: Jak miło że już w Sejmie nie zobaczymy

Mary Lou
Dzięki za sprostowanie.. Nie do Sejmu lecz Senatu. Nie burmistrz lecz .Prezydent👍👍dobrych snów..
1234