Jak nie przepadam za hiphopem tak ten kawałek skradł moje serce

Jak nie przepadam za hiphopem tak ten kawałek skradł moje serce

Kawusia
                                                                                                                                            Fenomen Krzysztofa polega na tym że cokolwiek robi ,to robi to najlepiej. Stanowi wysoką jakość. Jutro kolejna odsłona z nowej płyty.

Re: Jak nie przepadam za hiphopem tak ten kawałek skradł moje serce

Przyłaszczka
Całkiem niezły, rzeczywiście :)
A ja tę piosenkę słyszałam ostatnio na karaoke w całkiem nieoczekiwanych okolicznościach.

🦋🦋🦋

Re: Jak nie przepadam za hiphopem tak ten kawałek skradł moje serce

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
W każdym gatunku muzyki można znaleźć perełkę lub gwiazdkę, dlatego nie lubię dzielić muzyki na gatunki, lecz na dobrą i złą.

Podobnie, nie lubię dzielić ludzi ze względu na poglądy, pochodzenie, czy religie, lecz na dobrych i złych.

Nie zapominam też o muzyce i ludziach, którzy zawieszeni są pomiędzy tym, co dobre i złe. W nich też można znaleźć coś dla siebie! :)

PS. Pozdrawiam Was Serdecznie!

Re: Jak nie przepadam za hiphopem tak ten kawałek skradł moje serce

Przyłaszczka
szuw napisał/a
[...]

No tak, masz rację, Szuwarku, muzyka jest dobra lub zła, ale zależy dla kogo :)

Z ludźmi jest jeszcze trudniej. Nie wydaje mi się, żeby można było kogoś określić jako dobrego lub złego w zupełności. Według mnie ludzie są z reguły dobrzy.

Ja bym podzieliła ludzi na tych, co stoją nam na drodze (czyli uważani przez nas za złych) i na tych, którym my stoimy na drodze, czyli to my jesteśmy źli dla nich, no i ewentualnie oni są źli wg nas, kiedy nas z tej drogi próbują usunąć :)

Czy ewentualny morderca małego Adolfka Hitlera byłby zły czy dobry?

Ale wracając do dobrej muzyki. chciałabym Wam wrzucić magiczny kawałek.

Nigdy nie pomyślałabym, że mi się Steczkowskiej coś spodoba, a jednak :)
Dla mnie była zbyt przerysowana. Dobry warsztat, ale chciała w jednej piosence pokazać wszystko. Taki barok w śpiewie. A tu taka perełka... Nie wiem, dlaczego nie pojechała na Eurowizję, bo to, co zaprezentowała w tym roku Luna było straszne. Zaśpiewała w poprzek, jakby nie słyszała muzyki. Wiem, że wylała się na nią ogromna fala krytyki, ale no nie dało się tego słuchać. Szkoda dziewczyny.
🦋🦋🦋

Re: Jak nie przepadam za hiphopem tak ten kawałek skradł moje serce

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przyłaszczka napisał/a
Całkiem niezły, rzeczywiście :)
A ja tę piosenkę słyszałam ostatnio na karaoke w całkiem nieoczekiwanych okolicznościach.

Fajny kawałek ,bo wszyscy mamy w "głowach źle"I jeżeli z głowy nie można wyjść jak twierdzi Krzysztof Z no to biada nam. Swoją drogą uważam że on akurat ma dobrze w głowie poukładane ,i raczej mu chodzi o to że właśnie myśli za dużo.
Mężczyźni są bardziej logiczni ,a Ja przekonałam się że jako osoba w Magii nie mogę siedzieć w głowie ,bo czasem robię rzeczy które dla innych są nie logiczne ,ale przynoszą wymierne efekty i to się liczy.

[...]

Fajna piosenka ,natomiast masz rację że podziały powodują różnice których i tak mamy  w naszym Kraju za dużo.
Tak mi przyszły do głowy ostatnie Fryderyki które tak pięknie pokazały tą niesprawiedliwość w ocenie muzyków. Bo jak można porównywać Sanach i Darię do siebie ,jak one są zupełnie z innej bajki. Lub jak można  było nie docenić Natalii Przybysz ,która stworzyła na prawdę mega dobrą płytę.? Czy wylew żalów Mateusza Vito był słuszny? Przecież jest człowiekiem ,nie maszyną oczywiście że tak .Te Fryderyki pokazały charakter Artystów i Ja jako widz mam pełny obraz sytuacji. Mrozu się wstawił za Mateuszem ,a to o nim dobrze świadczy. Kasia się nie odzywała nic ,Ona się nigdy na  tym nie przejedzieZalewski ma taki potencjał że nie damy spocząć na laurachA tu Najlepiej by było wygrać wszystko i leżeć Ja np. mogła bym już też nic nie robić ,mieć chatkę z pełnymi mediami blisko lasu i tam sobie żyć w otoczeniu drzew ,i leśnych stworzeń i Duchów.