Jak odblokowac emaila na onecie?

Re: Jak odblokowac emaila na onecie?

Tosia
jednak czuje ze to nie wina czarow tylko hakera

Re: Jak odblokowac emaila na onecie?

Harry Potter'a?

Re: Jak odblokowac emaila na onecie?

Tosia
No pewnie tak;) Wszystkiego Najlepszego z okazji Dnia Mezczyzny:)

Re: Jak odblokowac emaila na onecie?

Dzięki

Re: Jak odblokowac emaila na onecie?

Tosia
Prosze bardzo.Ale masz powodzenie u kobiet? Serenity Ana itp.

Pozdrawiam:)
Milego dnia :)

Re: Jak odblokowac emaila na onecie?

Nie bardzo nadążam za tokiem rozumowania Tosi. Przecież to jest poważne forum - miejsce dyskusji, nie żadne kółko towarzysko-matrymonialne. Dziewczyny zaglądają tutaj, żeby omawiać ważne dla świata procesy polityczne, gospodarcze, naukowe i rewolucyjne.

Pozdrawiam, miłego dnia :)

Re: Jak odblokowac emaila na onecie?

Tosia
Przeczytaj sobie watek na forum ciekawe zalozony przez Ane.A Serenity pisze jak bardzo Ciebie lubi.Przeczysz sobie.Bo dobrze to wiesz.Ta gospodarcze itp
Jasne ;)

Dziekuje i rowniez pozdrawiam oraz zycze milego dnia:)

Re: Jak odblokowac emaila na onecie?

Tosia napisał/a
[...]

Ana nie udziela się ostatnio na forum, nie widzę niestety jej wątków. Poza tym, każdy ma prawo do napisania, że kogoś lubi. Nie rozumiem o co hallo