Jak odróżniać informacje rzetelną od bezwartościowej?

Jak odróżniać informacje rzetelną od bezwartościowej?

Jak odróżniać informację rzetelną od bezwartościowej? Prawdziwą od fałszywej? Polecam świetny film na ten temat:

Re: Jak odróżniać informacje rzetelną od bezwartościowej?

Sprawdzone
Ten post był aktualizowany .
[wymoderowano  pomówienia]

Re: Jak odróżniać informacje rzetelną od bezwartościowej?

Zoba co Lothar wypisuje na Twój temat pod wątkiem "poprawa humoru"na Atlantydzie.  Zaczyna się niewinnie a później atmosfera robi się gęstsza. Ten gość jest chory!

Re: Jak odróżniać informacje rzetelną od bezwartościowej?

wróżka Indygo
Lothar zawsze poprawia sobie humor naśmiewaniem się z kogoś. Z nim jest tak...  wiochowo.

Re: Jak odróżniać informacje rzetelną od bezwartościowej?

Sputnik
Wiecie dlaczego poleciałem z Atlantydy? Za moje kochane Szparagi. https://m.youtube.com/watch?v=jgAjLihLFGQ&feature=youtu.be

Re: Jak odróżniać informacje rzetelną od bezwartościowej?

Dychotomia myślenia

"Dychotomia myślenia powoduje postrzeganie rzeczywistości jedynie w dwóch skrajnych barwach, całkowicie ignorując fakt, że rzeczywistość jest czymś znacznej bardziej złożonym.
Przykłady takiego błędu rozumowania:

"Ludzie są albo źli, albo dobrzy"

"Jak nie jesteś z nami, to jesteś przeciw nam"

"albo jesteś liberałem, albo jesteś konserwatystą"

"albo jesteś lewakiem, albo prawkiem"

"ale kochasz Polskę albo jej nienawidzisz"

Dlaczego tak wiele osób go popełnia? Być może dlatego, że łatwiej jest wytworzyć sobie pozór czarno-białego świata niż faktycznie analizować tysiące jego zmiennych i odcieni — co wymaga znacznie większego zaangażowania."

https://youtu.be/T1vW8YDDCSc?t=270

Re: Jak odróżniać informacje rzetelną od bezwartościowej?

Nieumiejętność oceny źródeł

https://www.youtube.com/watch?time_continue=632&v=T1vW8YDDCSc

Argumentum ad populum

"Coś musi być prawdą, bo wiele osób tak twierdzi"

"Ci jasnowidze i wróżbici nie mogą być oszustami,
no przecież pokazują ich w telewizjach".

"Znam mnóstwo ludzi, którzy stosują homeopatię, więc nie mów mi , że to głupoty".

"Ludzkość od setek lat wierzy w astrologie, więc astrologia nie może być głupia"

https://www.youtube.com/watch?time_continue=632&v=T1vW8YDDCSc

Re: Jak odróżniać informacje rzetelną od bezwartościowej?

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez wróżka Indygo
wróżka Indygo napisał/a
Lothar zawsze poprawia sobie humor naśmiewaniem się z kogoś. Z nim jest tak...  wiochowo.
Podobno googlowy herbowy szlachcic, jak Drapak. Ale dzieki niemu mam specjalny watek na jego temat w administracyjnych. Zapraszam;)
Kpt.Wojtek 🌟