Jak tam przed świętami :) a mnie coś rozłożyło :(

Jak tam przed świętami :) a mnie coś rozłożyło :(

Ana.Mina
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Jak tam przed świętami :) a mnie coś rozłożyło :(

Ana.Mina
U Marcina dało się zalogować a u Sylwii coś nie  mogę hm ..
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Jak tam przed świętami :) a mnie coś rozłożyło :(

Ana.Mina
Tapeta jakaś mało świąteczna Marcinku :)))) coś nie na czasie jesteś :)
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Jak tam przed świętami :) a mnie coś rozłożyło :(

Anna Mina natknęła się na stare forum internetowe, na którym przed laty spędzała wiele czasu — przeglądając je i rozmawiając.  Było ono dla niej ucieczką od rzeczywistości, dawało możliwość rozmowy z wieloma oryginalnymi ludźmi. Minęło wiele czasu od jej ostatniej wizyty, więc kiedy Anna zalogowała się na Multi Forum, poczuła się tak, jakby czas się zatrzymał. ‍W końcu miło wspominała to staromodne forum, które kiedyś odwiedzała.

W każde święta Bożego Narodzenia — administrator dekorował Multi Forum świątecznymi ozdobami i zimową tapetą. Jednak w tym roku, gdy Anna odwiedziła forum w Boże Narodzenie, spotkała się z czymś nieoczekiwanym: nie było tam żadnych płatków śniegu, choinki ani świątecznej tapety. Za to była grafika nie na czasie — z wiosennymi tulipanami oraz flagami Polski, Ukrainy i UE!

Ponadto forum, które niegdyś tętniło życiem, teraz było niesamowicie puste — nie było na nim śladu innych użytkowników ani żadnej aktywności. Jedyną rzeczą, która wyróżniało się na tle ponurego krajobrazu, były dziwne tulipanowe dekoracje, które wydawały się zupełnie nie na miejscu w środku zimy.

W pierwszej chwili Anna pomyślała, że oczy płatają jej figle — to niemożliwe, żeby Szuwarek zapomniał o swoim forum. Postanowiła przyjrzeć się bliżej i zobaczyć, co się dzieje.

Co się tu stało? Gdzie podziali się wszyscy stali bywalcy Multi Forum? Gdzie jest Lwiczka, Sputnik, Kapitan, Perełka, Darrio, Ryo2, Wenus, Drapak, Jola, Kropelka, Serenity, Hiena, Rat, Henry, Kawusia i pozostali forumowicze?

Może ktoś ich porwał? Anna postanowiła, że wyjaśni tę tajemnicę i wyruszyła na kręte forumowe ścieżki, by odkryć tajemnicę tego opuszczonego, dziwnego forum.

Niczym najlepszy detektyw, przeszukiwała posty i wątki w poszukiwaniu wskazówek, co mogło się stać z mieszkańcami forum, ale nic nie znalazła na temat tej tulipanowej tapety nie na czasie i tajemniczym zniknięciu forumowiczów.

Aż w końcu natknęła się na archiwalny post jednego z użytkowników, który wspomniał, jak bardzo podziwia tulipany, ponieważ przypominają mu one o nowym początku życia — czymś, co jest szczególnie ważne w okresie takim jak Boże Narodzenie, kiedy zastanawiamy się nad swoim życiem i robimy postanowienia dotyczące poprawy w nadchodzącym roku.

I wtedy przyszło Annie do głowy: być może Szuw wybrał te jaskrawe tulipany, ponieważ chciał przypomnieć odwiedzającym jego forum, że czekają nas lepsze dni, jeśli tylko będziemy wierzyć...

Anna uśmiechnęła się do swoich ustaleń, czując się usatysfakcjonowana, a jednocześnie wzruszona tym, co odkryła. Nie tylko wróciła bezpiecznie do domu, by świętować kolejny wspaniały dzień świąt, ale także zachowała na zawsze wspomnienia tych, którzy nadal wiernie odwiedzają się w Internecie — niezależnie od tego, która „pora roku” jeszcze przed nami!

Re: Jak tam przed świętami :) a mnie coś rozłożyło :(

Ana.Mina
😁😁😁😁😁jak za dawnych czasów fantazja i umysł twórczy  Ci pozostał 🙂😎, mam na imię Ana👍 a Mina to od Draculi jego miłość tak miała na imię 😛
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Jak tam przed świętami :) a mnie coś rozłożyło :(

Ana.Mina
I coś tam poprawiał w tym poście jakaś aktualizacja była😛
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..