Jakie macie zwierzątka?

Re: Jakie macie zwierzątka?

Kpt.Wojtek
Zapomnialem. Jako pirat mam tez swoja papuge, tez wegetarianke. Tylko jest troche dziwna bo zamiast siedziec mi na ramieniu zwisa pod lewa pacha.

Re: Jakie macie zwierzątka?

Hehehe
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek

Re: Jakie macie zwierzątka?

w temacie
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Elena
Mam lwa

Re: Jakie macie zwierzątka?

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Hehehe
Hehehe napisał/a
A ja mam dziabaga on śmiesznie wyglada:)))
Eee, kiedy mialem, ale trudno go bylo przyzwyczaic do kuwety w kabinie. Nikomu nie polecam.

Re: Jakie macie zwierzątka?

Sprawdzone
Do kabin nadają się wijące żmije.
12