Jakie są najbardziej surrealistyczne miejsca do odwiedzenia na ziemi?

Jakie są najbardziej surrealistyczne miejsca do odwiedzenia na ziemi?

Jakie są najbardziej surrealistyczne miejsca do odwiedzenia na ziemi?

Znasz jakieś? Polecasz? Chciałbyś odwiedzić?

Re: Jakie są najbardziej surrealistyczne miejsca do odwiedzenia na ziemi?

Sputnik
U mnie to bezapelacyjnie są Bieszczady :) Najlepiej tam się czuję w październiku. Każde miejsce godne polecenia ale naj naj to Mała i Wielka Rawka :) https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=oAWAq1TDw78
PS. Ta fota ze startowego przypomina mi okolice Braunschweigu :)

Re: Jakie są najbardziej surrealistyczne miejsca do odwiedzenia na ziemi?

Przylażczka
Nie wiem, czy to najbardziej surrealistyczne miejsce, ale bardzo bym chciała POLECIEĆ nawet gdziekolwiek, a już najbardziej tam, gdzie można wypić takie mleczko kokosowe prosto z kokosa, jak na stronie głównej. Takie mam marzenie, żeby pod palmą się położyć na hamaku i sączyć orzeźwiające napoje, i delektować się szumem morza, i cieszyć oczy błękitem fal dotykających nieba.

Re: Jakie są najbardziej surrealistyczne miejsca do odwiedzenia na ziemi?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
[...]
Piękne krajobrazy Sputniku, dzięki za filmik :)

Re: Jakie są najbardziej surrealistyczne miejsca do odwiedzenia na ziemi?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
Przylażczka napisał/a
[...]
Fajnie to napisałaś, życzę Ci, aby marzenie spełniło się jak najszybciej. A w międzyczasie możesz delektować się palmami i szumem morza na forum ;)

Re: Jakie są najbardziej surrealistyczne miejsca do odwiedzenia na ziemi?

Na razie marzenie na miarę możliwości.Chciałam zobaczyć kamienne kręgi w Żarach,polecił mi to miejsce znajomy,a to w Polsce ,więc można zrobić wypad.Ale czy to się mieści  w normach surrealizmu?Tam chyba nie ma fantastycznych obrazów,więc?...

Re: Jakie są najbardziej surrealistyczne miejsca do odwiedzenia na ziemi?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Przyznaję Sputniku że cudowne miejsce,aż się rozmarzyłam.

Re: Jakie są najbardziej surrealistyczne miejsca do odwiedzenia na ziemi?

kaw, oto jedno z takich miejsc w USA - kto wie co to za miejsce? a czy wiecie, ze ono ma związek z zespołem Pink Floyd -

12