Jeśli uważasz, że jesteś stuknięty, to popatrz na sąsiada

Jeśli uważasz, że jesteś stuknięty, to popatrz na sąsiada

"Jeśli uważasz, że jesteś stuknięty, to popatrz na sąsiada — on to dopiero jest stuknięty. Takie odkrycie pozwala się wyluzować."

Re: Jeśli uważasz, że jesteś stuknięty, to popatrz na sąsiada

Kawusia
To prawda ale lubię ludzi pozytywnie stukniętych.Mają coś w sobie takiego że wszystko się im wybacza.W czwartek jak wracałam z pracy w sklepie spotkałam takiego,zresztą już nie pierwszy raz.

Re: Jeśli uważasz, że jesteś stuknięty, to popatrz na sąsiada

rozalka
Masz rację:) Nie patrzyłam na to w ten sposób:)
Wychodzi na to, po kilku doświadczeniach przeprowadzkowych, że głównie ja jestem normalna:)