Jeeeest pięknie:) Dziękuję:)

rozalka
Ten post był aktualizowany .
Jak cudnie obudzić się wiosną po długiej zimie:) Wzruszyłam się ogromnie i ocieram łzę rąbkiem szlafroka:)

Re: Jeeeest pięknie:) Dziękuję:)

Do usług, zrobiłem wiosnę, a teraz mogę już iść spać, dzień dobry i dobranoc

PS.  Radość poranka :)

Re: Jeeeest pięknie:) Dziękuję:)

rozalka
Dziękuję i doceniam:)
Słodkich snów, Szuwarku:)
PS Wiesz, że za jednym spełnionym pragnieniem idzie kolejne?
,-2

Re: Jeeeest pięknie:) Dziękuję:)

,-2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka

Re: Jeeeest pięknie:) Dziękuję:)

rozalka
To prawda, Ana, widoki cieszące oczy i muzyka pieszcząca uszy, a nawet i dotykająca serca:)

Re: Jeeeest pięknie:) Dziękuję:)

Kpt.Wojtek
rozalka napisał/a
To prawda, Ana, widoki cieszące oczy i muzyka pieszcząca uszy, a nawet i dotykająca serca:)
Noo i te... nogi >:)))
Mniam

Re: Jeeeest pięknie:) Dziękuję:)

rozalka
Czyje nogi?
Przedstawisz się wreszcie? Lubię mieć jasność sytuacji:)

Re: Jeeeest pięknie:) Dziękuję:)

Kpt.Wojtek
Noo te na obrazku wyzej... a ja Wojtek jestem >:)