Kłamstwa Lothara... ;)

Re: Kłamstwa Lothara...

Anna.
Dlatego zlikwiduj to forum, żeby nie było niepotrzebnych podziałów i chodźcie wszyscy na Nową Atlantydę.
Będzie miło.
Zapraszamy.

Masz upoważnienie od właścicielki czy tak w imieniu własnym zapraszasz?

Re: Kłamstwa Lothara...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez koledzy z Atlantydy
koledzy z Atlantydy napisał/a
Nie denerwuj się Szuwarku, wszyscy was lubią i kochają.
Dlatego zlikwiduj to forum, żeby nie było niepotrzebnych podziałów i chodźcie wszyscy na Nową Atlantydę.
Będzie miło.
Zapraszamy.
Ależ się nie denerwuję :). Zlikwidowanie forum już nieaktualne, ponieważ na sąsiednim forum zbyt pochopnie mnie kasują, więc sam widzisz, że to bez sensu.

Poza tym jest już tutaj trochę postów i komentarzy, na które użytkownicy poświęcili swój czas, więc nie mógłbym tak sobie forum zlikwidować...

Re: Kłamstwa Lothara...

tyle w temacie
To forum byloby super,gdyby nie krolowal a nim bezczelny Darrio.

Re: Kłamstwa Lothara...

tyle w temacie napisał/a
To forum byloby super,gdyby nie krolowal a nim bezczelny Darrio.
Dario, jest w porządku, jeśli jesteś w porządku w stosunku do niego — tak mi się wydaję. Nie zauważyłem też, żeby w każdym swoim komentarzu był "bezczelny". Ja też czasami jestem bezczelny

Re: Kłamstwa Lothara...

da®®io
okreslenie bezczelny u ludzików z Atlantydy odbieram jako komplement oznaczający-konsekwencję, bezkompromisowość, nieugiętość i wierność swoim przekonaniom i takim staram się byc

Re: Kłamstwa Lothara...

da®®io
do tyle ... wskaz mi tematy i momenty mojej "bezczelnosci " to ja ci wyjaśnię moje stanowisko w danej sprawie-wysil się na obiektywizm a nie przynudzaj zza krzaka

Re: Kłamstwa Lothara...

koledzy z Atlantydy
Nie wymyślaj, nikt Cię tam nie kasuje. Jesteś jedynie po ojcowsku karcony oraz pobierasz bezpłatne nauki z wiedzy o społeczeństwie. :)
Kasowany jest jedynie Darrio z powodu spamowania bo każdy jego post zawiera tę samą treść.
Więc spokojnie możesz skasować to forum, które dzieli ludzi zamiast łączyć.
Zrób ten dobry uczynek dla świata. :)

Re: Kłamstwa Lothara...

koledzy z Atlantydy
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Ze względu na swoją orientację światopoglądową, nie będziesz w stanie mi uwierzyć ale postaraj się.
My, ludzie samodzielnie myślący i przede wszystkim wolni, nie potrzebujemy niczyich zgód, pozwoleń ani upoważnień, żeby robić to, na co mamy ochotę. :)
123456