Kłamstwa Lothara... ;)

Re: Kłamstwa Lothara...

koledzy z Atlantydy
Nie wymyślaj, nikt Cię tam nie kasuje. Jesteś jedynie po ojcowsku karcony oraz pobierasz bezpłatne nauki z wiedzy o społeczeństwie. :)
Kasowany jest jedynie Darrio z powodu spamowania bo każdy jego post zawiera tę samą treść.
Więc spokojnie możesz skasować to forum, które dzieli ludzi zamiast łączyć.
Zrób ten dobry uczynek dla świata. :)

Re: Kłamstwa Lothara...

koledzy z Atlantydy
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Ze względu na swoją orientację światopoglądową, nie będziesz w stanie mi uwierzyć ale postaraj się.
My, ludzie samodzielnie myślący i przede wszystkim wolni, nie potrzebujemy niczyich zgód, pozwoleń ani upoważnień, żeby robić to, na co mamy ochotę. :)

Re: Kłamstwa Lothara...

da®®io
" kolego " wiekszościa tresci jakie mlodzicie na Atlantydzie powinien zainteresowac sie prokurator bo to jest stalking, prowokacje oraz mowa nienawisci i lamanie obywatelskich praw konstytucyjnych

Re: Kłamstwa Lothara...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez koledzy z Atlantydy
koledzy z Atlantydy napisał/a
Nie wymyślaj, nikt Cię tam nie kasuje.
Bzdura i kolejne kłamstwo. Lothar skasował (jednym kliknięciem) wszystkie moje "logowane" komentarze, które napisałem na Atlantydzie od początku powstania tamtego forum, więc, jak to nikt nie kasuje?

Re: Kłamstwa Lothara...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez koledzy z Atlantydy
koledzy z Atlantydy napisał/a
Więc spokojnie możesz skasować to forum, które dzieli ludzi zamiast łączyć.
O ile pamiętam to ono zostało reaktywowane już po podzieleniu wiec samo w sobie nikogo nie podzieliło

Re: Kłamstwa Lothara...

wielka konserwowa elyta Atlantydy loth-satanista, kapusciany glab, illum-rasista, ksenofob drapak-antypolak, separatysta + amazonka z brodą z urojeniami

Re: Kłamstwa Lothara...

koledzy z Atlantydy
Wydaje mi się, że tworzysz teraz swoją nową martyrologię :D
Z tego co wiem, sami się tam pokasowaliście, Ty, Ryo, Lwiczka i reszta wyznawców idei pana Marksa.:)

Re: Kłamstwa Lothara...

koledzy z Atlantydy
Nie wiedziałem, że w konstytucji jest zapisane prawo Darria do pisania na prywatnym forum Serenity.
Kwasniewski musiał to zapisać w jakimś tajnym załączniku :D
123456