Kłamstwa Lothara... ;)

Re: Kłamstwa Lothara...

Ryo2
koledzy z Atlantydy napisał/a
Więc spokojnie możesz skasować to forum, które dzieli ludzi zamiast łączyć.
O ile pamiętam to ono zostało reaktywowane już po podzieleniu wiec samo w sobie nikogo nie podzieliło

Re: Kłamstwa Lothara...

wielka konserwowa elyta Atlantydy loth-satanista, kapusciany glab, illum-rasista, ksenofob drapak-antypolak, separatysta + amazonka z brodą z urojeniami

Re: Kłamstwa Lothara...

koledzy z Atlantydy
Wydaje mi się, że tworzysz teraz swoją nową martyrologię :D
Z tego co wiem, sami się tam pokasowaliście, Ty, Ryo, Lwiczka i reszta wyznawców idei pana Marksa.:)

Re: Kłamstwa Lothara...

koledzy z Atlantydy
Nie wiedziałem, że w konstytucji jest zapisane prawo Darria do pisania na prywatnym forum Serenity.
Kwasniewski musiał to zapisać w jakimś tajnym załączniku :D

Re: Kłamstwa Lothara...

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez koledzy z Atlantydy
a gdzie sie podzialo moich ponad 4000 wpisów ??? tak was uwierały? no to super:)))

Re: Kłamstwa Lothara...

koledzy z Atlantydy
Twoje wpisy były niezgodne z regulaminem i dlatego zostały skasowane.

Re: Kłamstwa Lothara...

[...]
Nie tworzę martyrologii i nikt tutaj nie wyznaje Marksa (z tego, co wiem), a moje wszystkie komentarze skasował Lothar — nawet jest jego wypowiedź na Atlantydzie, w której niby twierdzi, że zrobił to przez pomyłkę, widoczne przeoczyłeś tę część wydarzeń na Atlantydzie ;)

PS. A te jego zbanowanie mnie i czerwone kartki to też były strasznie grubymi nićmi szyte. Bo mnie dawał kartki za jakieś błahostki, a tymczasem Drapak i Lola w tym samym czasie pozostawali nietykalni ze swoimi agresywnymi komentarzami.

Re: Kłamstwa Lothara...

koledzy z Atlantydy
Czyli miałem rację, a to co opisujesz, to zwykły nieszczęśliwy wypadek przy pracy, każdemu się zdarza albo, co bardziej prawdopodobne, to była jakaś jakaś usterka techniczna Nabble. To oczywiste.
123456