Kącik szachowy — Zagraj w szachy Online

Żeby zagrać w szachy z komputerem, naciśnij powyżej przycisk "New Game as White" (jeśli wybierasz białe bierki) lub "New Game as Black" (jeśli wybierasz czarne bierki).

Re: Kącik szachowy — Zagraj w szachy Online

da®®io
czy to ma być gra na tym forum? ale z kim? z Tobą?

Re: Kącik szachowy — Zagraj w szachy Online

XXX napisał/a
czy to ma być gra na tym forum? ale z kim? z Tobą?
XXX, nie ze mną, tylko z programem komputerowym. Tak, to jest gra w szachy na forum. Powyżej (w pierwszym poście) są wstawione szachy online. Być może na telefonie ich nie widzisz, ale u mnie to wygląda tak:

Re: Kącik szachowy — Zagraj w szachy Online

da®®io
to jest chyba funkcja dostępna dla zarejestrowanych bo ja tego nie widzę:(  ps. trochę dziwne te szachy-skoczek i goniec jest zbyt podobny i ja preferuję określenie Hetman a nie Królowa -a czy możnaby na Twoim forum w tym miejscu stuknąć realną partyjkę? jeśli grasz to może kiedyś się zgadamy-podobno Wenus jest w to dobra;) -ja jestem szachowym średniakiem i już dawno nie grałem, ale lubię:)

[...]

Sprawdziłem, dla niezarejestrowanych też działa, tylko prawdopodobnie nie masz zainstalowanego jakiegoś Flash'a na komputerze itp., dlatego tych szachów nie widzisz :)

PS. W szachy grać umiem, ale nie jest to moja wielka pasja i trochę mnie nudzą. Kącik szachowy założyłem między innymi dla Ciebie, bo czytałem na forum Sylwii, że lubisz w nie grać, a tutaj jak na złość ich nie widzisz ;)

PS. U mnie te szachy działają na przeglądarce Googole Chrome, na przeglądarce Mozilla Firefox też ich nie widzę...

Re: Kącik szachowy — Zagraj w szachy Online

da®®io
ok, nie lubię chrome bo on mi się zawiesza i robi reklamowe problemy, ale przetestuję to przy okazji

Re: Kącik szachowy — Zagraj w szachy Online

da®®io
na tej innej przeglądarce którą pobrałem pod test robota ten program szachowy działa tylko, ze jest zbyt duży rozmiar szachownicy która nie mieści w ekranie i zeby cala ja objąc trzeba ja przesuwać co niesamowicie utrudnia granie-no ok, sprawdziłem tą funkcję-dzięki:)

[...]

Dario, ale za duży rozmiar jest tylko na telefonie. Na laptopie lub kompie stacjonarnym jest ok :)