Każdemu się dostanie - po trosze... :)

Sputnik
Ciekawy Kanał wpadł mi w oko - Piątek - serial oryginalny, jakby nie patrzeć... więc co...
Startujemy!
Zaczynam od odcinka gdzie moja jedna z pasji została pojechana, zrównana niczym walec 🤕
3-2-1 bęc! 👏

Re: Każdemu się dostanie - po trosze... :)

Sputnik
Preppersi...

Re: Każdemu się dostanie - po trosze... :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Teraz na ostro! - Grażyny na socjalu... (skąd to znamy?)

Re: Każdemu się dostanie - po trosze... :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Polityk idealny...

Re: Każdemu się dostanie - po trosze... :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Antyszczepionkowcy...

Re: Każdemu się dostanie - po trosze... :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
W kraju z dykty i kartonu...

Re: Każdemu się dostanie - po trosze... :)

MaryLou
Super ten ostatni....Jeszcze zobacze antyszczep...:)

Re: Każdemu się dostanie - po trosze... :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Remont po polsku...

Re: Każdemu się dostanie - po trosze... :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
To nie jest kraj dla młodych...
/filmik będzie później/

Święta racja!
Od szkoły średniej godziłem pracę z nauką i tak było aż do studiów włącznie...

Krótka "przygoda z Armią jako ochotnik" i fruuu na etat jako spec. d/s marketingu w branży zgodnej z wykształceniem.

Niefart chciał, że wykupiła na firma rodem z hAmeryki więc korpo wparowało i ich zasady na maxa!

Wszystkich z mojego działu zwolnili, z mojego szczebla i zostałem sam... Ble, ble, ble... Wytrzymałem rok i za porozumieniem stron - OUT!

Szybko znalazłem robotę ale z uwagą... Nigdy więcej korpo! Choćbym głodem przymierał to nigdy więcej.

Teraz jestem skoczkiem sezonowym.

Np na obecną chwilę jestem audytorem - branża jest mi kompletnie obojętna jaka. Najczęściej są to apteki 🤯

Jeszcze niecały miesiąc temu byłem przez kwartał brukarzem 🤭
A co??? Świeże powietrze, Mazury, żadnego stresu, bezpiecznie, ogólny chillout.

Bo to ja dyryguję warunki! Nikt nie ma prawa się zbliżyć do mojego warsztatu pracy... Niech to będzie betoniarka. Znaczy się, źle śpię wyraziłem... Kręcić się to każdy może jak najbardziej byleby nie dotykał narzędzi. Dostaję zlecenie jakie mają być proporcje i jaka konsystencja i na tym koniec. Żadnej pomocy! Owszem były próby ingerencji w mój rejon działania ale kończyło się to ŹLE!

Innymi słowy - jak już coś robię to chcę być odpowiedzialny za to w 100%

Nieznaczy to, że nie współpacuje z innymi komórkami i tu kłania się logistyka i przepływ informacji - co, gdzie i na kiedy...

OX. Nie zanudzam bo się bez sensu rozpisuję...
I tak tego nikt nie będzie czytał 🤧

Miłego oglądania...