Każdy potrzebuje Słońca

Przylażczka
A rośliny szczególnie, wiemy, że wytwarzają dla siebie pokarm w procesie fotosyntezy. A drzewa muszą dużo jeść. A palmy to już w ogóle są zdziwione, że śnieg.

https://youtu.be/7rBOmjBa4w4
No i byłoby jeszcze cieplej:)
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?

Re: Każdy potrzebuje Słońca

Piękna piosenka, miłego dnia :)

Re: Każdy potrzebuje Słońca

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka

Re: Każdy potrzebuje Słońca

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka

Re: Każdy potrzebuje Słońca

Sputnik
Przypomniało mi się jak byłem w wojsku i dostałem uczulenia. Skierowano mnie do szpitala MSWiA i zalecenie - terapia słoneczna. Więc siedziałem przez 7 dni na tarasie grając w szachy i karty... Wróciłem opalony jna kompanię ak z Jamajki 😎 Nadmienię, że byłem Bociek czyli wiosna 2008 😊

Re: Każdy potrzebuje Słońca

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
"יונינה- Yonina- Here Comes The Sun" (cover piosenki The Beatles)

"Nadchodzi słońce, nadchodzi słońce
I mówię, że to dobrze

Dziecinko, to była długa i mroźna zima
Dziecinko, wydaje się, że minęły lata od czasu, gdy tu było
Nadchodzi słońce, nadchodzi słońce
I mówię, że to dobrze"

Re: Każdy potrzebuje Słońca

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
@Sputniku,w woju fajno jest!:))) Slonce ma moc uzdrawiająca:)Pozdro sobotnio:)

Re: Każdy potrzebuje Słońca

Przylażczka
szuw napisał/a
Piękna piosenka, miłego dnia :)
Dziękuję:)
Proszę o zdjęcie tej śnieżnej czapy z biednych palm. Przecież zrobiło się już troszkę cieplej, prawda?
https://youtu.be/_VJuiF9Kvx4

https://youtu.be/ALYfY3py8QU
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?

Re: Każdy potrzebuje Słońca

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
Przylażczka napisał/a
Proszę o zdjęcie tej śnieżnej czapy z biednych palm. Przecież zrobiło się już troszkę cieplej, prawda?
https://youtu.be/_VJuiF9Kvx4
Tak kochana Przylażczko, ale niektóre roślinki oprócz słońca potrzebują zimowego odpoczynku...
Na przykład takie kaktusy nie zakwitną pięknie na wiosnę, jeśli ich nie przezimujesz w chłodniejszym pomieszczeniu...
W okresie zimowego odpoczynku nie wolno ich nawet podlewać...
Palmy też potrzebują zimowania w trochę niższej temperaturze...
Czy na pewno nadeszła już odpowiednia pora na odśnieżenie palm?
Proszę potwierdzić...