Każdy potrzebuje Słońca

Re: Każdy potrzebuje Słońca

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Przylażczka napisał/a
Proszę o zdjęcie tej śnieżnej czapy z biednych palm. Przecież zrobiło się już troszkę cieplej, prawda?
https://youtu.be/_VJuiF9Kvx4
Tak kochana Przylażczko, ale niektóre roślinki oprócz słońca potrzebują zimowego odpoczynku...
Na przykład takie kaktusy nie zakwitną pięknie na wiosnę, jeśli ich nie przezimujesz w chłodniejszym pomieszczeniu...
W okresie zimowego odpoczynku nie wolno ich nawet podlewać...
Palmy też potrzebują zimowania w trochę niższej temperaturze...
Czy na pewno nadeszła już odpowiednia pora na odśnieżenie palm?
Proszę potwierdzić...
Nie znam się tak dobrze na roślinach. Nie wiedziałam tego kaktusach, to dlatego mi nie kwitły, kiedy jeszcze miałam.
Tak czuję jednak, że byłyby szczęśliwsze te palmy i że nadszedł już najwyższy czas:) Ale nie chcę Cię poganiać, zrobisz, jak będziesz uważał, mój drogi Szuwarku:)
🦋🦋🦋

[...]

Dziękuję:)
Dużo przyjemniej się zrobiło. Taki mały zielony akcent i życie jest bardziej kolorowe.
🦋🦋🦋
12