Kiedyś wybiłem najmniejszą szybę w aucie... Okazała się najdroższa ;)

Kiedyś wybiłem najmniejszą szybę w aucie... Okazała się najdroższa ;)

Re: Kiedyś wybiłem najmniejszą szybę w aucie... Okazała się najdroższa ;)

Re: Kiedyś wybiłem najmniejszą szybę w aucie... Okazała się najdroższa ;)

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Zycie jest ponad.

Re: Kiedyś wybiłem najmniejszą szybę w aucie... Okazała się najdroższa ;)

Sputnik
Pełna zgoda :) xuj z kosztami! Pozdrowił! :)