Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Fajowe foto 👍 Trochę mi tęskno za Pendolino bo bym z chęcią śmignął na Kołobrzeg. Teraz robię w PKP Cargo i też jest fajno 😎 https://youtu.be/mjPfKFFMV1w

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Przyłaszczka
Sputnik napisał/a
Fajowe foto 👍 Trochę mi tęskno za Pendolino bo bym z chęcią śmignął na Kołobrzeg. Teraz robię w PKP Cargo i też jest fajno 😎 https://youtu.be/mjPfKFFMV1w
Dziękuję, nie wiem, jak to się robi, żeby było mniejsze.
Czyli lubisz być w mundurze? Warto robić, co się lubi.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Sputnik
O ile mundurem można nazwać pomarańczowy uniform... :) Za 3h koniec służby. Pozdrawiam 😎

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
„– Witaj, witaj! – śpiewał każdy promyk słońca, pieścił i całował kwiatek, aż ów otworzył się całkiem. Biały jak śnieg, pomalowany w zielone paski. Pochylił główkę, pełen radości i pokory.
– Prześliczny kwiat – mówiły promyki słońca. – Jaki świeży i delikatny! Jesteś pierwszym, jesteś jedynym! Jesteś naszym ukochaniem”.
H. Ch. Andersen, „Pierwiosnek”
Pierwiosnki to rośliny magiczne, bywają kluczem do odkrywania skarbów oraz do niebiańskich drzwi, niosą nadzieję. Moje pierwiosnki też zakwitły
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Przyłaszczka
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Sputnik
Skoro świt rozbrajają mnie ptasie trele :) https://youtu.be/6CFW4ld2zns

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

MaryLou
Ptak spiewa o poranku...Wieczorami tez cwierkaja wnieboglosy...:) Wrszcie PRAWDZIWA WIOSNA a moze i powiew LATA...krotki...

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylazdzko,Marta Mirska i Niezapominajka...Zaskoczylas mnie:) Milo:)
123