Kolejny bezprecedensowy atak na szefa konfederacji;)

Kolejny bezprecedensowy atak na szefa konfederacji;)

Kpt.Wojtek
Chodzi o wpis Korwin-Mikkego w mediach społecznościowych z 6 marca 2021 roku.

"Na drogach ginie rocznie 3000 osób, ale dzięki temu mamy sprawny transport. Godzimy się z tym. I słusznie. Pytanie: czy nie lepiej, by 20 czy 50 dzieci więcej padło ofiarą pedofilów - ale reszta traktowała dorosłych ufnie i żyła normalnie, bez wpajanego strachu przed pedofilami?"
- napisał wówczas polityk.

Komisja Etyki Poselskiej w środę ukarała posła Konfederacji naganą w związku z artykułem Zasad Etyki Poselskiej mówiącym, że poseł powinien unikać zachowań, które mogą godzić w dobre imię Sejmu; powinien szanować godność innych osób; (zasada dbałości o dobre imię Sejmu).

W ocenie wiceszefowej komisji wpis Korwin-Mikkego jest karygodny. - To jest niedopuszczalne, żeby poseł Rzeczypospolitej Polskiej coś takiego mówił, mając też wielu wyznawców i ci wyznawcy mogą sobie wziąć to do serca i stwierdzić, że pedofilia jest w porządku i że to, że ginie 3000 osób też jest w porządku - powiedziała Falej.

- To jest absurdalna sytuacja, niegodna posła - dodała.

Czytaj więcej na https://wydarzenia.interia.pl/polska/news-janusz-korwin-mikke-ukarany-za-wpis-o-pedofilii,nId,5344343#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

Re: Kolejny bezprecedensowy atak na szefa konfederacji;)

Przyłaszczka
Głupio mówi, bo się z pedofilem w dzieciństwie nie spotkał. W ogóle ma głupie poglądy ten człowiek, jakby nie miał serca.
🦋🦋🦋

Re: Kolejny bezprecedensowy atak na szefa konfederacji;)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Korwin jest w mojej ocenie debilem do kwadratu! Jak i jego zwolennicy. Czy 2x większa prędkość zmniejsza prawdopodobieństwo wypadku bo czas się skraca? Logika debila.
Nie chce mi się przytaczać przykładów...

Re: Kolejny bezprecedensowy atak na szefa konfederacji;)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka

Re: Kolejny bezprecedensowy atak na szefa konfederacji;)

Kpt.Wojtek
Korwin wychodzi ze sklepu w Otwocku, i to bez... maski!

Kpt.Wojtek 🌟