Kompromis?

Propozycja odnośnie do dyskusji toczącej się w tym wątku <<--

A co myślicie o takim pomyśle, żeby przenoszenie postów z działu "Tamaty" do działów tematycznych (forów podrzędnych) odbywało się tylko raz w miesiącu, na przykład 1 dnia miesiąca? Byłoby to uwzględnione w regulaminie forum. Moim zdaniem to dobry kompromis. Nikt z użytkowników nie byłby zaskoczony przeniesieniem jego wątku, a na forum panowałby przyzwoity porządek. Owce byłyby syte i wilk cały ;)

PS. Ana już sugerowała taki pomysł i chyba tak będzie to właśnie wyglądało. Będę miał wtedy więcej pracy, ale jestem się w stanie poświęcić i pójść na kompromis.

Re: Kompromis?

Jola
szuw napisał/a
[...]

Jestem za, ale to faktycznie dodatkowa praca admina, Syty Wilku :)