Krajowa Rada Wywiadu USA w 2012 roku przewidywała wybuch pandemii wirusa do 2030 roku

Re: Krajowa Rada Wywiadu USA w 2012 roku przewidywała wybuch pandemii wirusa do 2030 roku

W Chinach mozna byc zaaresztowanym za brak maseczki...Przynajmniej tak bylo...szlag,bo wbrew temu co mowia nasi politycy-maski sa obowiazkowe!!!! W Austrii mam rodzine,tam do sklepu bez maski nie wejdziesz...WHO wreszcie zaczyna rekomendowac noszenie,bo mozna zarazic sie duzymi kroplami Corony ,a nie tylko malymi...Ja tam nosze! Tylko,ze klopot z kupnem../////
https://www.youtube.com/watch?v=FLziwvn0yew

Re: Krajowa Rada Wywiadu USA w 2012 roku przewidywała wybuch pandemii wirusa do 2030 roku

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9

Re: Krajowa Rada Wywiadu USA w 2012 roku przewidywała wybuch pandemii wirusa do 2030 roku

Sputnik
Artysta odcina się od teorii spiskowych 👍
12