Wojna na Ukrainie

Re: LIVE: Kijów, Ukraina, wojna na Ukrainie

Kilka rosyjskich czołgów wycofuje się — jeden z czołgów w ogniu

https://www.youtube.com/watch?v=2RB81Y-GI5k

Komentarz pod filmem:

„Takie małe zwycięstwa odnawiają moją nadzieję w moim kraju. To jest nasz dom, dom, za który będziemy umierać. Jestem dumny, że jestem Ukraińcem i żyję w czasach, w których pokazujemy naszą siłę i odporność. Niech żyje Ukraina! Ukraina jeszcze nie umarła! Nasi wrogowie zginą jak rosa na słońcu. Oddamy nasze dusze i ciała za naszą wolność”.

Re: LIVE: Kijów, Ukraina, wojna na Ukrainie

Rozmowa z Jackiem Wroną, specjalistą od bezpieczeństwa:

Re: LIVE: Kijów, Ukraina, wojna na Ukrainie

„Rosjanie ostrzeliwują rakietami centrum Charkowa”:

Re: LIVE: Kijów, Ukraina, wojna na Ukrainie

Charków przeszedł masowy ostrzał rakietowy

Re: LIVE: Kijów, Ukraina, wojna na Ukrainie

„Ujęcia z lotu ptaka ukraińskiego miasta ujawniają dewastację po rosyjskim ataku„

„3 marca nadal można było zobaczyć pożary tlące się w rzędzie wieżowców przy głównej ulicy Borodyanka 3 marca”.

Źródło filmu: https://www.rferl.org/a/ukraine-borodyanka-destruction-russian-attack-drone-footage/31734904.html

Re: LIVE: Kijów, Ukraina, wojna na Ukrainie

Analogia /? /

Re: LIVE: Kijów, Ukraina, wojna na Ukrainie

„Wybuch wstrząsa przedmieściami Kijowa przed atakiem Rosji na stolicę Ukrainy„

„Nagranie z miasta Irpin pokazuje moment, w którym dwa rosyjskie samoloty przelatywały nad budynkami mieszkalnymi na chwilę przed wielką eksplozją, w środę.

Ostrzał przez siły rosyjskie zniszczył wiele budynków mieszkalnych i samochodów w północnoukraińskim mieście Irpin. W środę lokalni mieszkańcy nagrali na swoich telefonach filmy i zrobili zdjęcia dewastacji, gdy mocno zniszczone samochody i artykuły gospodarstwa domowego były rozrzucone po gruzach.

Można było zobaczyć właścicieli domów schodzących po drabinie po zbadaniu ich zburzonych nieruchomości, gdy rosyjskie bombardowanie trwało siódmy dzień.

Rodzinne fotografie i zabawki dla dzieci zaśmiecały gruz, ponieważ okoliczni mieszkańcy powiedzieli, że ostrzał pozostawił ich bez niczego.

Ukraińskie miasto Irpin znajduje się 25 kilometrów na północ od stolicy Kijowa. Rosyjska inwazja na Ukrainę zabiła ponad 2 Ukraińska służba ratunkowa poinformowała w środę o tysiącach ukraińskich cywilów i zniszczyła setki obiektów, w tym środki transportu, szpitale, przedszkola i domy”.

Re: LIVE: Kijów, Ukraina, wojna na Ukrainie

„Charków zdewastowany rosyjskimi ostrzałami, szkoła zostaje trafiona, a domy zniszczone”.

„Charków został zdewastowany przez brutalne rosyjskie ostrzały, a służby ratunkowe niestrudzenie ratują ocalałych, gdy domy, a nawet szkoła zostały trafione.

Siły Władimira Putina nasiliły swoje wysiłki w celu zajęcia tego miejsca na południu Ukrainy, pomimo odważnych wysiłków ukraińskich cywilów i żołnierzy, aby spowolnić rosyjskie postępy.

 Podobno wojska Kremla zaostrzyły walkę o fabrykę po tym, jak prezydent Putin był wściekły z powodu powolnego postępu jego armii.

Pracownicy elektrowni w Enerhodarze, 53 mil na południowy zachód od szóstego co do wielkości miasta na Ukrainie, Zaporoże, obawiają się, że poważne uszkodzenie instalacji może wywołać katastrofę nuklearną”.