Ledwo na Atlantydzie napisałem 2 posty ...

Re: Ledwo na Atlantydzie napisałem 2 posty do illuma

Sputnik
Bana dostałem na Atlantydzie, że z Darkiem się przywitałem serdecznie :) Chodziło tylko o to, że w Bałutach byłem po Pieseła i co druga posesja jest opuszczona świetna na urbex . To wszystko.  Mody na Atlantydzie są conajmniej zdezorientowane i jak reagować na prikaz TW Balbiny :) No ale to trza poczekać do poniedziałku. Innego wytłumaczenia nie mam. Pozdrawiam zdrowy rozsądek :)

Re: Ledwo na Atlantydzie napisałem 2 posty do illuma

da®®io
ja już od 1976 roku nie mieszkam na Bałutach - i dość rzadko tam bywam - teraz jestem na widzewskiej stronie - a ta eksploracja pustostanów i ruin to wg. mnie osobliwe i niebezpieczne hobby

Re: Ledwo na Atlantydzie napisałem 2 posty do illuma

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Ja dostalem tez zolta kartke i odpowiedzialem nadaniem modom i Matce Zalozycielce medalu  za hipokryzje. Powstrzymalem sie od torciku ze "znakiem szczescia";)