Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Jakie są najwspanialsze piosenki na lato (piosenki polskie i zagraniczne)?

Zapraszam do dzielenia się gorącymi propozycjami ...letnich piosenek

Zacznę od naszego polskiego, letniego klasyku:

"Formacja Nieżywych Schabuff - Lato"

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

"HAUSER - Jerusalema"

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

„HAUSER - Volare”

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

"HAUSER - Conga"

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

MaryLou
Najnowszy Hauser..Careless Whisper..https://www.youtube.com/watch?v=w7MinDm_b2M

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

MaryLou
Ale ten bardziej romantyczny..2 dni temu..A Thousand Years
https://www.youtube.com/watch?v=XX_iWOIw4HQ

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Pozdrawiam z urlopu przerwanego w sadzie... Mój urlop polega na pracach w sadzie a zakwaterowanie to namiot. Nie chodzi tu absolutnie o zarobek ani o podreperowanie budżetu tylko o chill out 🤗 Tęskno za klimatami a'la Bałtyk ale to odrobię sobie w drugiej połowie września na tydzień jak patologia 500+ wyjedzie sobie😴😎
Muzyczka...

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

😊 Niesamowite! Przed chwilą odpałem YT a tu takie cacko na które czekam non-stop 🥰 Enjoy!

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
Najnowszy Hauser..Careless Whisper..https://www.youtube.com/watch?v=w7MinDm_b2M
Dzięki Lwiczko,

Hausera, zawsze chętnie posłucham :)

Ps. Miło Cię czytać, zastanawiałem się, gdzie się zapodziałaś, dziękuję za odwiedziny :)

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
😊 Niesamowite! Przed chwilą odpałem YT a tu takie cacko na które czekam non-stop 🥰 Enjoy!
Dzięki, uwielbiam kroniki! :)

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Sputnik
Trzeba przyznać, że chłopaki mają talent 🙂 Aparat mowy wzięty z minionych dekad a to wszystko na bieżąco.
Szkoda, że mają tak mało fanów. Sam znalazłem Ich przypadkiem. Pozdrawiam 😊

[...]

Fajny pomysł z nawiązywaniem do stylu starych kronik filmowych :)

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

"Потап и Настя - Мы отменяем К.С."

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

MaryLou
Dziekuje Szuwarku za pozdrowienia,taaaak,zapodzialam sie,ale niedaleko:) Nasze morze jest piekne w czerwcu:) Juz w pieleszach domowych, jest czas na wiele spraw,ktore zaniedbałam,a wymagają zainteresowania:)
PS.Hauser szaleje....https://www.youtube.com/watch?v=-wxgCpmHfCc    Pozdrawiam wakacyjnie,mam nadzieje,ze jakis urlop sie nalezy..?:) Zacisze czy plażing?;)

[...]

HAUSER faktycznie ostatnio szaleje i wydaje teledysk za teledyskiem, bardzo płodny artysta ;)
Najnowszy teledysk "Summer Beach Party FULL" to chyba specjalnie pod nasz forumowy wątek z letnimi piosenkami ;)

"Folk Lady & Levelon - Lazurowe Spojrzenie (Cover Baciary)"