Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

"Потап и Настя - Прилелето"

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Ja trochę z innej beczki... Nie wiem skąd ale przypomniał mi się utwór z lat 90-tych jak Fiatem Temprą pomykałem katowicką 200 km/h 2.0 litra 😊 To były czasy...

https://youtu.be/I3Qwf6MGCYE

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

"Arash Feat Anna Semenovich - Na Morya"

"ФАБРИКА feat. Arash - Али-Баба"

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

"Dzikie plaże - Soul Group - ( cover Irena Santor )"

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Przyłaszczka
Dzikie plaże są, ale po sezonie
Lubię wtedy morze, nawet to nasze, zimne
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Przylażczka napisał/a
Dzikie plaże są, ale po sezonie
Lubię wtedy morze, nawet to nasze, zimne
Skoro w piosence śpiewają o Krzyśku i pociągu, to chyba o Krzyśku Sputniku? :)

PS. Zgadzam się — morze po sezonie może być urocze i da się je lubić, Pozdrawiam :)