Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Sputnik
Od 1-wszego września jest to samo 😍 Bez patoli 500+

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

"Eagles - Hotel California (Piano cover)"

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Sputnik
Serio
?

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

"Samira Zopunyan - Mermaid Tails"

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Przyłaszczka
szuw napisał/a
"Eagles - Hotel California (Piano cover)"

Uwielbiam "Hotel California".
Kocham też to:
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

"A przed nami jeszcze trzy dni i trzy noce..." (piosenka o Soczi) Siergiej Trofimow

"Cóż, jak to w życiu bywa czasami,
Nasze spotkanie było przeznaczeniem
Zobaczyłem twoje uśmiechnięte spojrzenie.
I zakochałem się na zabój, jakby pierwszy raz.

A ty stoisz na brzegu w granatowej sukience,
Lepszego widoku nie mogę sobie życzyć.
I otworzywszy swoje szalone objęcia,
Pieszczą nas morskie fale przybrzeżne.

A przed nami jeszcze trzy dni i trzy noce
I szaszłyczek pod koniaczek - smaczne bardzo.
I jestem gotowy ucałować miasto Soczi
Za to, że połączyło mnie z tobą.

Masz daleko dom i rodzinę
I u mnie poza kurortem czekają synowie.

[...]

[...]

[...]