Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Jakie są najwspanialsze piosenki na lato (piosenki polskie i zagraniczne)?

Zapraszam do dzielenia się gorącymi propozycjami ...letnich piosenek

Zacznę od naszego polskiego, letniego klasyku:

"Formacja Nieżywych Schabuff - Lato"

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

"HAUSER - Jerusalema"

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

„HAUSER - Volare”

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

"HAUSER - Conga"

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

MaryLou
Najnowszy Hauser..Careless Whisper..https://www.youtube.com/watch?v=w7MinDm_b2M

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Ale ten bardziej romantyczny..2 dni temu..A Thousand Years
https://www.youtube.com/watch?v=XX_iWOIw4HQ

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Pozdrawiam z urlopu przerwanego w sadzie... Mój urlop polega na pracach w sadzie a zakwaterowanie to namiot. Nie chodzi tu absolutnie o zarobek ani o podreperowanie budżetu tylko o chill out 🤗 Tęskno za klimatami a'la Bałtyk ale to odrobię sobie w drugiej połowie września na tydzień jak patologia 500+ wyjedzie sobie😴😎
Muzyczka...

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

😊 Niesamowite! Przed chwilą odpałem YT a tu takie cacko na które czekam non-stop 🥰 Enjoy!
1234 ... 6