Lewacka blokada w sejmie

kapitanwojtek
"W momencie, gdy posłowie opozycji śpiewali hymn narodowy, posłowie PiS po cichu uciekali z sali plenarnej. Nie stali na baczność, nie śpiewali, po prostu wyszli." Co im takiego w tresci hymnu nie pasowalo? Moze to, ze "przejdziem Wisle, przejdziem Odre, bedziem  Polakami"?  Ciba nie >:D
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Lewacka blokada w sejmie

Wiliam
Tak się cieszę że jestem ŚLĄZOKIEM :D. My jednak bardzo się różnimy, zdecydowanie bardzo nam do siebie daleko.
My to szczery naród, TAK to TAK , Nie to Nie, A wy wieczne wrzaski kłótnie, haje, pyskówki. ryj do ryja, łącznie z kobietami szok. Normalnie nie można na to patrzeć, tu się dzielą opłatkiem a za pora godzin, gryzą się po kostkach.

 https://www.youtube.com/watch?v=TMivH7A661I

Re: Lewacka blokada w sejmie

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
Źle się dzieje -powiadam Wam! Jako szachista i były politykoholik twierdzę, że są dwa warianty.
-pierwszy (najlepszy), że naczelnik z Żoliborza wywiesi białą chorągiew i będą rozpisane wcześniejsze wybory "bo tak dalej rządzić się nie da" a budżet jest w ruinie bo peło tak nakradło i ni ma na 500+
Stąd ta awantura z dziennikarzami i tak dalej! Przecież opozycja nie została wpuszczona do Sali Kolumnowej a kworum nie było i nikt nie wie jak najważniejsza ustawa coroczna wygląda (przegłosowali budżet nie zgodnie)!
-Drugi wariant (najgorszy) Zmiana ordynacji wyborczej, że wyborów demokratycznych nie będzie i pis wiecznie u władzy bo teraz mogą przegłosować wszystko. Trybunału Konstytucyjnego nie ma! Prezydenta nie ma!  Rzecznika Praw Obywatelskich nie ma! Nadmienię, że Giełdy też nie ma bo 150 mld PLN poszło się... (gadałem wczoraj z kumplem co siedzi od lat na Giełdzie). Dlaczego dwa warianty a innego nie będzie? Paranoja i Schizofrenia nami rządzi a naczelnik działa dwu biegunowo, że nic go nie przekona, że czarne jest czarne a białe jest białe! Jestem pełen obaw o losy naszego pięknego Kraju dlatego chodzę na marsze by wyrazić protest przed demolowaniem naszego pięknego Kraju! Wzniecanie pożaru gdzie nie spojrzeć! Ze wszystkimi w Europie nas skłócił. Wycieczki rządzących tylko na Węgry i Białoruś ale i tak mają nas w poważaniu. Ludzie to jest dramat! Mam tylko jedną nadzieję, że zwycięży zdrowy rozsądek bo dalej tak być nie może. Piszcie sobie, że jestem lewakiem, kodziarzem czy ubekiem. NIE! Ja głosuję zawsze na mądrych ludzi a nie na partie. https://youtu.be/JPieJuKDVak

Re: Lewacka blokada w sejmie

Wiliam
Ciekawe teorie tu wypisujesz nie mające nic wspólnego z rzeczywistością , co do Węgier ja dopiero co byłem jakoś nie widziałem tam katastrofy gospodarczej :) Niemcy uciekają przed demokracją nad Balaton właśnie jednego odwiedziłem a ty tu PrOpagandujesz  oj nieładnie, Co zrobić jako Były szachista polecam korzystać z wielu źródeł informacji nie tylko z jednego - jednostronnego - dajesz sobie wciskać to przynajmniej zaoszczędź tego innym.
Dobranoc

Re: Lewacka blokada w sejmie

sputnik
Dobranoc!