Lothar znowu prowokuje Darrio

dziewczyna z perłami
zamiesza, zamiesza i schowa się za spódnicę Serenity, a ona przyjmie ataki na swoją klatę.

Re: Lothar znowu prowokuje Darrio

znany hodowca psów
terierek zerwał się ze srebrnego łańcuszka D

Re: Lothar znowu prowokuje Darrio

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Perelko, oni "myślą" ze ten ich szlaban jest skuteczny, a ja mogę edytowac pod swoim podpisem poprzednie skasowane wpisy-ja się nie ukrywam pod wielonickowymi podpisami i to ich drażni

stworzyli TRIUMVIRAT wzajemnie sobie liżący:))) https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Triumwirat

Re: Lothar znowu prowokuje Darrio

dziewczyna z perłami
Darrio, prowokują cię anonimy, które tez prowokują na atlantydzie. Chociaż bywają też tutaj postacie z Atlantydy.

Re: Lothar znowu prowokuje Darrio

znany hodowca psów
darrio aport

Re: Lothar znowu prowokuje Darrio

da®®io

taki jest los psiego taty

Re: Lothar znowu prowokuje Darrio

znany hodowca psów
bardzo niedobry pies. nie dostanie dzisiaj paszy
1234 ... 8