Lubię Michalinę, ale się dziwię co Ona robi w tym Atlantydowym gnieździe jadowitych szerszeni?

Re: Lubię Michalinę, ale się dziwię co Ona robi w tym Atlantydowym gnieździe jadowitych szerszeni?

jak ktoś nie chce się kłócić to nie porusza tematów kontrowersyjnych i jest spokój
Dario, właśnie poruszyłeś kontrowersyjny temat: "co Ona robi w tym Atlantydowym gnieździe jadowitych szerszeni'. Nazwałeś jej znajomych jadowitymi szerszeniami ;)

Re: Lubię Michalinę, ale się dziwię co Ona robi w tym Atlantydowym gnieździe jadowitych szerszeni?

Tak,Michalinece trzeba oddac,ze jest wielka dyplomatka:)...ale co tak naprawde mysli?? mam wielu koziorocow wokol siebie i znam te osobniki:))po cichutku zasmiewaja sie na maksa:)))

Re: Lubię Michalinę, ale się dziwię co Ona robi w tym Atlantydowym gnieździe jadowitych szerszeni?

michalina
Darrio dziękuję za zaproszenie i kwiaty:)
Czasem tutaj zaglądam,widziałam Twój post ze zdjęciami Księżyca,piękne fotki:)
Niemniej jednak wspominałam kiedyś na NA,że nie mam czasu na pisanie na obu forach.Czasem ledwie mi starcza siły by odpisać Kawusi czy Kropelce.Przyzwyczaiłam się do Atlantydy i Szu ma rację,jestem,można to tak określić,lojalna wobec Sylwii.
Pozdrawiam:))

Re: Lubię Michalinę, ale się dziwię co Ona robi w tym Atlantydowym gnieździe jadowitych szerszeni?

da®®io
Witaj Michasiu, dziękuję, ze tutaj zajrzałaś:) zawsze kiedy zechcesz tutaj coś napisać będziesz miło widziana-jak Cię zmęczy tamta duszna atmosfera to na Multi masz odskocznię od niej-jeszcze raz dzięki za wizytę i milego popołudnia:)
12