Lubiłam tego Skurczybyka....Ten tego..

Re: Lubiłam tego Skurczybyka....Ten tego..

Jak większość pewnie, też go lubiłem,
Z pewnością miał ciekawe życie i zostawił po sobie tyle, że jeszcze długo będziemy go pamiętać :)

Re: Lubiłam tego Skurczybyka....Ten tego..

MaryLou
Klasyka filmowa z nim...Moze ktos pamieta jakis film z nim? jeden z lepszych to Borsalino..zapodaje...No ale to stary dobry klasyk z...1971 roku...ma swoj nieprzemijajcy urok..Na dodatek z Delonem...https://www.youtube.com/watch?v=Tw-jBmL_vfc