Lwiczko, ale stałaś się bojowa...

dziewczyna z perłami
co próbuje się wydobyć? Śmiało!

Re: Lwiczko, ale stałaś się bojowa...

Jola
dziewczyna z perłami napisał/a
co próbuje się wydobyć? Śmiało!

No i coś mnie ominęło, nie jestem w temacie... no szkoda :)))

Re: Lwiczko, ale stałaś się bojowa...

hiena
Hej jola!...nie wiem tez o co kaman...ale lwice sa zawsze bojowe:)!...

Re: Lwiczko, ale stałaś się bojowa...

da®®io
być może chodzi o odrzucenie życzeń od illuma, bo lwiczka nie chciała wejść do grona obdarowanych przez niego Pań

Re: Lwiczko, ale stałaś się bojowa...

da®®io
wpadł na forum-wkleił jakieś nieciekawe " chwasty " i oczekiwał wyrazów uwielbienia

Re: Lwiczko, ale stałaś się bojowa...

dziewczyna z perłami
...???...  "Mam tę moc" (Oliwia Kopiec)

Re: Lwiczko, ale stałaś się bojowa...

dziewczyna z perłami
Daje czadu od jakiegoś czasu jak Nela Zawadzka "Meluzyna"

Re: Lwiczko, ale stałaś się bojowa...

Lwiczka9
:)))Hej Perełko! Moc mialam zawsze,ale skrywałam z grzecznosci i ukladnosci. W imie czego? bez sensu.:) Lwice trudno rozzloscic,mamy tolerancje do bolu..lecz do czasu:))) To takze zasluga zmiany rytmu dobowego...jak fajnie jest nic nie musieć:) Praca nie jest wybawieniem,praca jest zniewoleniem. Szczesciem jak jest pasja. Niestety,malo kto z pasji wyzyje. Wiec...fajnie jest jak juz nic nie musisz:) Nawet badyla mozesz odmowic i odwrocic sie na piecie:)) Ponadto mizdrzenie sie nigdy nie bylo moja mocna strona:)))) Dobrego wieczorka i fajnej niedzielki!
12