Lwiczko, za chwilę spotkanie ....;)))

Re: Lwiczko, za chwilę spotkanie ....;)))

Królewska Lwica;)
No wiesz,teraz Lewandowski to tez niemieckie nazwisko bedzie DDD ech te niemiaszki DD

Re: Lwiczko, za chwilę spotkanie ....;)))

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Królewska Lwica;)
Królewska Lwica;) napisał/a
Jestem zwarta i gotowa:)))))) Super wywiad z Lewym . On juz Pan u Niemiaszkow. Zaluje ze nie skoczylam nach Berlin bo blisko...Pieke Kopiec Kreta dla syna na dzien jutrzejszy. Zaraz wylaczam piekarnik i zasiadam...bez syna to nie ogladanie,ani Coli,ani czipsiow:)))))Spoko,tych rzeczy nie tykam juz..:))
Milo ze pamietasz:)czytam cie na A. Buziaczki. Niech wygra..lepszy? Nie!!! Niech wygra lewandowski i spółka!

Wiesz Lwiczko, fanką futbolu to raczej już od jakiegoś czasu nie jestem, niemniej dumna dziś byłam, imię może niemieckie, ale nazwisko kończy się na "ski", także typowo polskie! :)

Tu w TV był ostatnio program, pt. "Wymień 3 sławnych Polaków", pytania zadawane Niemcom, można było odnieść się do czasów historyczny, przedział wiekowy od młodych do seniorów.
Ogólnie to Niemcy mieli z tym kłopot, ale zgadnij czyje nazwisko pojawiało się najczęściej. ...:)), Lewandowski Robert! :)

Ciasto zapewne pyszniutkie:))), I fakt inny klimat, gdy już nie ogladacie wspólnie i raczej nie o soczek i chipsy chodzi! :)

Buziaki Lwiczko i do miłego! :)***

[...]

:)))

Re: Lwiczko, za chwilę spotkanie ....;)))

Królewska Lwica;)
Ten post był aktualizowany .
Twooja duma uzasadniona. Mysle ze Lewy zrobil tam dobra robote,a jednak wielu Polakow na obczyznie,w Niemczech  go nie lubilo. Teraz weryfikuja,bo...Niemcy go wreszcie uznali jako swietneg gracza,najlepszego w Niemczech. Opisuje w wywiadzie jak to nie bylo polskich flag na stadionach kiedys,i Polacy mowili do niego po niemiecku....On zrobil wam genialna robote. Musieliscie troche isc w zaparte,bo Niemcy go osmieszali i bylo glupio na codzien. Wiem,bo mam rodzine w Austrii. Brat lezal na stole operacyjnym,a lekarz austriacki dowiedzial sie w tym momencie  ze Polska pokonala Austrie  i..niepokojaco sie zrobilo..Skalpel zawisl w dloni...DDDD Wiec sport ma przelozenie na codzienne zycie.
Do milego Jolciu!
12