MAM OSTATNIE PYTANIE

Re: MAM OSTATNIE PYTANIE

X napisał/a
Nie daj tutaj sobą poniewierac
PS. Bardzo przypomnisz mi Walkirie, ona kiedyś pisała (na Oncie), ze niby ja daje sobą poniewierać, były to prawie identyczne słowa
Ana

Re: MAM OSTATNIE PYTANIE

Ana
Ja natomiast znałam kobietę -Lwicę, która bardzo lubiła pisać jako facet :))) i wcale mnie nie dziwi to porównywanie w postach do Wenus, Greya jako byka, Any jako Wenus, albo pochwała znaku Lwicy :))) wrzucenie Iluminatusa aby się coś działo, i wojna forumowa się  zaczęła oraz mówienie że jesteś złym człowiekiem, bo przecież kiedyś byliśmy dobrymi znajomymi. Wszystko układa się w jedną całość :)))

Natomiast w jednym poście kiedyś do lwiczki, celowo napisałam, że Rat miał rację co do mojego opisu - aby załagodzić obyczaje. I nie trzeba było długo czekać, ten ktoś, X, napisał wprost, że poparłam jego ocenę:)))
To ktoś, kto bardzo skrupulatnie czyta moje posty ..

Re: MAM OSTATNIE PYTANIE

Co do Iluma mam podobne zdanie. Najinteligentniejszy z trzech terrorow atlantydy. Cynik, przeinaczajacy fakty i budujacy  fejkowe teorie dla swego zadowolenia.

Re: MAM OSTATNIE PYTANIE

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
X napisał/a
Uwaza ze zawsze ma racje i co ja biedny mu zrobie :)
Ale ja wcale nie uważam, że zawsze mam rację czy wyłączność na prawdę. Jednym z moich ulubionych mott jest powiedzenie: "prawda jest zawsze pośrodku" albo że nic nie jest zero-jedynkowe lub "nic nie jest tylko białe lub czarne"...

PS. Jeśli uważam, że mam rację to jej czasami bronię podając swoje argumenty. Każdy może przecież przedstawiać swoje kontrargumenty, poza tym wydaje mi się, że potrafię pójść na kompromis... :)

Re: MAM OSTATNIE PYTANIE

Wydaje mi sie , ze potrafię isc na kompromis ? Juz chyba powiedziales wszystko .Nie zaprzeczam , ze mozesz byc troche innym czlowiekiem.Pamietam twoje dyskusje kiedy traciłes nerwy jak ktos nie przyznal ci racji , stad moja opinia .Ale tu wszyscy maja jakies dziwne zachowanie, chyba ty pisałes o Walkirii ? Pewne slowa sie powtarzaja w zyciu, tamtej wypowiedzi nie znałem, czyli ktos tak samo zauwazyl jak ja , "nie daj soba poniewierac "  nie klamie.Szkoda tutaj wchodzic w wypowiedzi tu sie zaczyna dziac cyrk co ci ludzie wymyslaja .Miałem juz nie pisac w ogole , musze sie zaciąć porzadnie . Panie daj mi siłę :)

Re: MAM OSTATNIE PYTANIE

X napisał/a
[...]
To Twoja subiektywna ocena, bo ja nigdy od nikogo nie oczekuję w dyskusji, żeby przyznawał mi rację. Nie zależy mi na zmienianiu percepcji ludzi, z którymi rozmawiam, tylko bardziej na przedstawieniu własnego zdania, wyrażeniu opinii na jakiś temat. I tak przeważnie robię. Wyrażam opinię i znikam. Ktoś przedstawia własne zdanie, ja własne i ok. Dla mnie temat w tym momencie może być zakończony. Moje horyzonty poszerzyły się o zdanie mojego rozmówcy (w dyskutowanym temacie). A jeśli rozmówca  nic nie wyniósł z moich opinii, to też ok. Nie rozpaczam i nie próbuje wpływać, żeby ktoś zmienił swoje zdanie czy mi przytakiwał. Tak właśnie widzę swój udział w dyskusji na jakikolwiek temat :)

PS. A tracę nerwy na przykład wtedy, gdy ktoś próbuje grać nieczysto w dyskusji; np. manipuluje, stosuje jakieś sztuczki socjotechniczne, wmawia mi coś, czego nigdy nie powiedziałem, nazywa mnie komunistą — wbrew temu, że nie lubię komunizmu, stosuje wobec mnie inwektywy, wulgaryzmy, próbuje obniżać wartość współdyskutatna itp. itd :)

Re: MAM OSTATNIE PYTANIE

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Hej X! szkoda,ze nie wiem kim jestes...:)dziekuje za piosenke,hmmm...ciekawe to wszystko...Moze jednak zanim Pan da Ci siłe uchylisz rabka tajemnicy i zdradzisz stary nick? Zmykam na "Skoki" :)

Re: MAM OSTATNIE PYTANIE

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Panie Iksie, jeśli w jakiś sposób Pana uraziłam, to przepraszam, nie było to moim zamiarem. Nie wiem jak się mam do Pana zwracać, może mógłby się Pan przedstawić, byłoby łatwiej ;)
123