Macie dynię na dzisiaj?

Wenus
Ja mam, zapas świeczuszek i cukierków też. Ale tak w sumie to intryguje mnie psikus - można powiedzieć i chciałabym i boję się ;)

Re: Macie dynię na dzisiaj?

Perełka
Jak się postarasz to otworzysz sobie drzwi do świata duchów.
W tradycji amerykańskiej to karnawał, a u nas jak mickiewiczowskie Dziady.

Re: Macie dynię na dzisiaj?

Lwiczka9
Zaniedbalam Wenues buuuu...ale Twoj przepis na zupke mam w glowie:)))W tym roku nikt nie walil do drzwi po cukierka...propaganda robi swoje.. :(( za to znajoma pochwalila sie przebraniem siedmiolatka za sw. fraciszka..:( w bialej szacie..wygladal mi na cezara chcacego wykrztusic: I Ty brutusie przeciwko mnie???? Co Ci rodzice wyprawiaja??? Przebieraja za swietych swe dzieci na konkurencyjne wobec hallowen marsze a dzieci na twarzach i w oczach samo zło chcace przetracic nózke koledze..jakze to polsko-katolickie>Bez urazy! ps. jakis ksiezulo w tv rzecze: bo te dynie takie straszne. A mi on straszny w czarnej kiecce jak baba ,z obledem w oku i brzydka geba! Strach sie bac dziada,wole dynie:))

Re: Macie dynię na dzisiaj?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Perełka
Powiedzmy, że od dawna powadzę otwarty dom ;)

Re: Macie dynię na dzisiaj?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Buuuuu... ;))) ja dawałam przepis na dynię z papryczką chili, natomiast na zupkę to Darrio zapodał.
Moja dynia jest mało straszna bo uśmiechnięta i taka ciekawostka - ma grzywkę :) Włożyłam do niej wkład do znicza i pali się do tej pory. Gdzieś czytałam albo słyszałam, że halloween to święto celtyckie. Osobiście traktuję go z wielkim przymrużeniem oka, tak samo jak np. walentynki. Stoi sobie po prostu fajna ozdoba na parapecie w kuchni :)

Re: Macie dynię na dzisiaj?

Lwiczka9
Własnie,trzeba sie tym bawic,a nie traktowac politycznie,a tak własnie do tego podchodzi kk w Polsce,ech tam,niewazne! To musi byc sliczna Twa dynia z grzywka!:)) Tak,to prawdza,ze Darek zapodal zupke,ale Ty dla mnie poleciłas jako pierwsze w zyciu do zrobienia dyniowe danie wlasnie zupke:) Tymczasem zamiast tego byl dzis zrobiony bigosik na slodko,ze sliwkami suszonymi i dzemem:)) tylko z kwasnej kapusty,brr..ale jednak pyszny,musialam wyniesc na balkon,zeby mnie nie kusil:))) i nie "pachniał":))

Re: Macie dynię na dzisiaj?

Wenus
Robię się głodna .... nie mówmy o jedzeniu o tej porze ;)))

Re: Macie dynię na dzisiaj?

Lwiczka9
Masz racje Wenus,to nie ta pora:)))Dobrej nocy i ..z dala od kuchni prosze:)))
12