Mam dziś kiepski dzionek :( podaj mi rękę, please!

Mam dziś kiepski dzionek :( podaj mi rękę, please!

Re: Mam dziś kiepski dzionek :( podaj mi rękę, please!

Królewska Lwica;)
Ten post był aktualizowany .
Meczyk Sputniczku sobie obejrzyj:) Hmm..nie wiem czys kibic?:) jest na pewno na  http://www.soccer-live.pl/
Ja podpatruje na     http://bfst.to/play/soccer-14.php

Re: Mam dziś kiepski dzionek :( podaj mi rękę, please!

Królewska Lwica;)
Warto było! Liverpool jest wielki,Barcelona wow...czy to była naprawde Ona?:))

Re: Mam dziś kiepski dzionek :( podaj mi rękę, please!

Ivona
Ona, ona ale łaska pańska na pstrym koniu jeździ.

Re: Mam dziś kiepski dzionek :( podaj mi rękę, please!

Ivona
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Mam nadzieję, że dzisiaj słonko zaświeciło.