Mam mały problem, de facto 🤔

Re: Mam mały problem, de facto 🤔

Jola! :) napisał/a
Marcin, już ja cię znam, zaraz mi tu Bibliotekę Sykstyńską przytaszczysz z potężnym archiwum!😁

A sprawa jest prosta, jest akcja, spodziewaj się reakcji.

Nie oczekuj ode mnie, abym się opowiadała, po której ze stron, albo przeciw, bo nie wiem kto pierwszy sprowokował sytuację do takich dyskusji.

Poza tym zmieniasz temat na Kapitana i Lwiczkę, a sam nie reagujesz, gdy Krzysiek chamsko obraża.
Bądź konsekwentny.

Nie martw się :)

Nie przytoczę Ci Bibliotekę Sykstyńską, bo mnie mało to już interesuje, co wypisują.

Już wyrosłem (wyleczyłem się) z tego etapu, na którym jest teraz Sputnik czy Darrio, którzy przejmują się tym, co napisze jakiś anonim w Internecie.

Ale jak ktoś jest wrażliwy, to może bardzo emocjonalnie reagować na to, co wypisuje np. Ewa. Nie dziwię się wcale :)

PS. To trzeba przepracować i nauczyć się ignorować :)

Re: Mam mały problem, de facto 🤔

Jola! :)
szuw napisał/a
Nie martw się :)

Nie przytoczę Ci Bibliotekę Sykstyńską, bo mnie mało to już interesuje, co wypisują.

Już wyrosłem (wyleczyłem się) z tego etapu, na którym jest teraz Sputnik czy Darrio, którzy przejmują się tym, co ktoś napisze.

Ale jak ktoś jest wrażliwy, to może bardzo emocjonalnie reagować na to, co wypisuje np. Ewa. Nie dziwię się wcale :)

Ufff, dziękuję! :)

Wszyscy jesteśmy wrażliwi Marcin, ty i ja również...i Ewa, i Lwiczka...

Absolutnie nie popieram werbalizowanych niefajnie komentarzy czy pseudo "żartów" ....z nikogo.

Widzisz, dopuszczasz "emocjonalne reakcje" (jak delikatnie) w wykonaniu "swoich forumowiczów", nie dziwisz się im, a jednocześnie krytykujesz to samo u "wyspiarzy"! :)

Jesteś moją ulubioną Fascynacją, moja ty Konsekwencjo! 😁

Re: Mam mały problem, de facto 🤔

Jola! :) napisał/a
[...]

Nie dopuszczam, tylko moderuję. Chyba pomyliłaś mnie z Sylwią i Lotharem...

Moderuję, jeśli mam czas.

Ale prawda jest też taka, że nie mam czasu biegać po forum i moderować na bieżąco.

Kiedyś się za to wezmę... :)

PS. Robię i robiłem,  to częściej niż Sylwia i Lothar :)

Re: Mam mały problem, de facto 🤔

Jola! :)
szuw napisał/a
Nie dopuszczam, tylko moderuję. Chyba pomyliłaś mnie z Sylwią i Lotharem...

Moderuiję jeśli mam czas.

Ale prawda jest też taka, że nie mam czasu biegać po forum i moderować na bieżąco.

Kiedyś się za to wezmę... :)

Nieee, moja Fascynacjo, trudno cię pomylić! :))
Oki, oki....rozumiem.

Spokojnego wieczoru! :)

Re: Mam mały problem, de facto 🤔

Przyłaszczka
Nie, Jola, Szuwarek jest MOJĄ Fascynacją. Trzeba dokonać pewnych ustaleń i się ich trzymać. Po co mamy się na siebie denerwować?
🦋🦋🦋

Re: Mam mały problem, de facto 🤔

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Drapak wrócił z zaświatów 😇 Ciekawe czy będzie podobny komentarz  https://youtu.be/TEGlNTUhDVE?t=614

Re: Mam mały problem, de facto 🤔

Jola! :)
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
Nie, Jola, Szuwarek jest MOJĄ Fascynacją. Trzeba dokonać pewnych ustaleń i się ich trzymać. Po co mamy się na siebie denerwować?

😁😁😁
Słusznie, nie chcemy się na siebie denerwować, choć niechętnie, ale ok., niech będzie kompromis! ;)))
W dni parzyste, święta i wakacje Fascynacja jest moja, w nieparzyste Przylażczki! 👌😀

Re: Mam mały problem, de facto 🤔

Przyłaszczka
Spróbuję pójść na kompromis, chociaż mi się kompromis wyczerpał już dawno. W ogóle nie lubię iść na kompromis, więc doceń, proszę Jolu.
Otóż tak, moja propozycja jest następująca: niech ktoś inny będzie Twoją fascynacją. Szuwarkim się nie fascynuj, a jak już musisz, bo wiadomo, nie da się Nim nie fascynować, to po cichutku, nie musi cały świat wiedzieć, a zwłaszcza On. Dobra?
🦋🦋🦋
123456