Mam ma艂y problem, de facto 馃

classic Klasyczny list Lista threaded W膮tki
44 wiadomo艣ci Opcje
123456
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Mam ma艂y problem, de facto 馃

MaryLou
Ten post by艂 aktualizowany .
Ok,wypada odpowiedziec.....Ale nie chce mi sie rozkminiac przebrzmialych tematow i kto byl akcja a kto reakcja.../sprytna fraza:)))/ W sumie niewiele wiesz,bo nie bylo Cie bardzo dlugo na forach i mialas przerwy,w sumie nie jestes w temacie, masz wyrywkow膮 wiedze na temat laczacych nas wiezi , ale tak naprawde kogo to teraz obchodzi,ani mnie ani Ciebie..no nie?
Wiec...pozostanmy przy swoich,odrebnych forach...:)za duzo s艂ow padlo,kt贸re nie da sie cofnac.. I wiele os贸b zosta艂o skrzywdzonych mysla i s艂owem ..Ja te osoby pamietam i zaluje,ze nie sa z nami z powodu tego tch贸rza i  manipulanta... Ze nie wspomne o tym,jak one sie czu艂y odchodzac z powodu szykan..oczywiscie rzuconych w locie i "niewinnych"...A potem zdziwko "a co sie sta艂o?". Akurat Ty to powinnas rozumiec...Nie wszyscy maja taka gruba sk贸re jak Ty i nieustannie pracuja nad wybaczaniem kanaliom...Sorry....W imie czego? Pozornej akceptacji? jest az tak zle?
Ok? Dobra,chyba sie dogada艂ysmy:)))?
Baw sie dobrze Jolu!
W koncu fora po s膮  by ....byc jak dzieci:)))) Pielegnujmy wiec wewnetrzne dziecko:)
Mi osobiscie grupa wsparcia nie jest potrzebna,forum Szuwarka jest forum ludzi asertywnych i nie wiszacych na sobie,wiec bardzo to cenie...:) wszelkie uzaleznienia i toksyczne relacje mnie nie kreca:) a zwlaszcza skupienie wokol jednego guru, i bicie mu poklonow. Ale kazdy ma swoje potrzeby,oby Twoje sie wypelnily na forum rozbitkow zyciowych..:)
YYyyyy...sorry,teraz to kawiarenka antyszczepionkowa, nakrecajaca sie strachem i l臋kiem,teraz przed tym "co z nami bedzie,jak ka偶膮 nas szczepi膰,bo mo偶e wprowadza obowi膮zek i wieeeelkie kary i niedaj Bo偶e brak mozliwosci przekroczenia granicy bez zaszczepienia sie lub presja pracodawcy...:)) ?"
Wspierajcie sie ! W kupie i wspolnej zagrodzie si艂a:)
PS. Predzej czy pozniej po forumowym kawiarnianym jazgocie przyjdzie czas sie zaszczepic zeby zobaczyc rodzine Jolu,taka prawda....I kazdy z Was  to zrobi,lecz teraz tak po polsku,zak艂amanie trzeba pojojczy膰, ponarzekac wspolnie by potem wspolnie zmienic front i szukac argumentow na plusy szczepien :)))))  Slowem,mozna boki zrywac :)))) Wiec czasem sobie dla poprawy humorku poczytuje Lotka i jego wyznawczynie:)))) A kto mi zabroni??:)) To niezla analiza socjologiczna ma艂ej zamknietej grupy w rodzaju  sekty..Szkoda,偶e nikogo z nich nie widzialam na protestach na ulicach przeciw locdownowi czy  ograniczaniu praw czlowieka i przedsiebiorcow. Sa jedynie mocni w gebach,..jakie to banalne i przykre////
PPS.Ponadto...W sumie przeciez wiesz,ze jestem od wielu lat zakochana w Twoim/jeszcze/ s膮siedzie ,a pozostale rzeczy malo mnie rajcuja:)))  Niestety jest nie do ruszenia, zajety,i drogi..Wyceniony na 76 mln euro..//Dobrej nocki!
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Mam ma艂y problem, de facto 馃

MaryLou
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez Sputnik
A kto to  drapak? Nie znam goscia Sputniku/////
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Mam ma艂y problem, de facto 馃

Jola! :)
Ten post by艂 aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisa艂/a
[...]

Lwiczko...
Naprawd臋 nie dostrzegasz sprzeczno艣ci w swoich wypowiedziach?
Jest ich sporo tylko w tym komentarzu.
Mo偶e dlatego na poprzednim forum z tego 偶artuj膮, pomy艣l o tym.

Wszelkie uzale偶nienia i toksyczne relacje ciebie nie kr臋c膮, a upodoba艂a艣 sobie zagl膮danie na forum, na kt贸rym i tobie dokuczaj膮, masochizm? Chyba nie...

Wytykasz, 偶e nikt z komentuj膮cych nie bierze udzia艂u w demonstracji tylko "m臋drkuje" forumowo, a sama unikasz zwyk艂ej konfrontacji z autorem wypowiedzi, do kt贸rej masz zastrze偶enia.
R贸wnolegle bez skrupu艂贸w komentujesz (plotkujesz, wybacz) na Multi, w gronie, jak to okresli艂a艣 ludzi asertywnych ...))

W og贸le du偶o uog贸lnie艅, nadinterpretacji, fantazyjnych podsumowa艅, a potem zapewne jest przykro jak kto艣 to dostrze偶e i skomentuje na s膮siednim forum.

Lubisz zaglada膰 do "wyspiarzy", to szczerze przyznaj dlaczego i nie dopisuj do tego wydumanych ideologii. :)
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Mam ma艂y problem, de facto 馃

Jola! :)
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez MaryLou
W temacie szczepie艅 zauwa偶y艂am, 偶e mamy odmienne zdanie, ale przecie偶 nie sobie na z艂o艣膰 tylko ka偶da z nas polega na swoich argumentach i przekonaniach.

Czy r贸偶nica zda艅 jest powodem do nieporozumie艅 mi臋dzy nami?
Mam nadziej臋, 偶e nie.

Nie znam uzasadnie艅 twojego stanowiska, bo p贸ki co przytaczasz powody nie do ko艅ca zgodne z prawd膮, np. szczepienie nie zwalnia od wykonania testu, tak偶e sama szczepionka nie jest weryfikatorem przy przekraczaniu granicy, jak piszesz.

Mo偶e tak b臋dzie po偶niej, zobaczymy, oby nie...

Poki co, ja si臋 nie zaszczepi臋, a wiesz dlaczego Lwiczko?

Z prostej przyczyny, medykament jest dopiero w fazie testowej, a ja nie jestem mysz膮 labolatoryjn膮.

Owszem, obawiam si臋 wirusa, jak ka偶dy. Ale jednak bardziej boj臋 si臋 szczepionki, jak mam si臋 szczepi膰 i potem rozmy艣la膰 jak i kiedy zareaguje na to m贸j organizm, to p贸ki co chc臋 tego unikn膮膰.

Poza tym zasadnicza sprawa, du偶o si臋 mowi o przekr臋tach na szczepionkach, respiratorach itp., i to nie s膮 teorie spiskowe.
Og贸lnie lekarze, politycy, ludzie z tym powi膮zani... s膮 grup膮 najmniej godn膮 zaufania, ale w kwestii szczepinki to mam im uwierzy膰 na s艂owo, 偶e taka dobra, bezpieczna i skuteczna?
Bo tak m贸wi膮?
No Lwiczko, prosze ci臋.

Dawne to by艂y czasy gdy lekarzom zale偶a艂o na zdrowu ludzi, pierwsze szczepionki, pencelina, chinina...

Aktualnie bran偶e s膮 tak skorumpowane, 偶e trudno trafi膰 na lekarza z powo艂ania.

Naturalnie s膮 tacy, ale niestety w mniejszo艣ci, aktualnie dyskredytowani przez "kat贸w" pozbawionych wszelkich skrupu艂贸w.

Lekarze w艂oscy ju偶 w zesz艂ym roku przyznali, 偶e zabijali pacjent贸w poprzez niew艂a艣ciwe leczenie, narzucone z g贸ry. Ludzie umierali/j膮 od respirator贸w zastosowanych w nie odpowiednim momencie.

Ech Lwiczko, du偶o by pisa膰.

Nie jestem antyszczepionkowcem i ignorantem, wirus jest, niemniej nie na tak膮 skal臋, jak go si臋 przedstawia.
Trzecia fala jeszcze si臋 nie skonczy艂a, a ju偶 mowa o fali czwartej, pi膮tej...
W szalonym 艣wiecie przysz艂o nam 偶y膰.

Nie spierajmy si臋 o forumowe "trendy", bo zupe艂nie szkoda na to naszych emocji, zdrowia i czasu.
Jak kto艣 lubi widzie膰 g艂贸wnie negatywy, to zawsze znajdzie...

A Kawiarenka naprawd臋 jest przytulnym miejscem, gdzie sympatycznym rozmowom oddaj膮 si臋 forumowicze...i nie o Multi, 偶eby domys艂贸w zn贸w nie by艂o.

Niemniej coraz cz臋艣ciej spotkania odbywaj膮 si臋 w sferze niedost臋pnej dla os贸b z zewn膮trz, jak np. zdj臋cia, ale nie tylko.

Po co macie nas potem komentowa膰 na swoim asertywnym forum! ::)))

Niemniej powodowani zrozumieniem i wyrozumia艂o艣ci膮 rozmowy odbywaj膮 si臋 r贸wnie偶 w przestrzeni otwartej, by asertywni Multi_kanie mieli o czym pisa膰 na swoim forum...tacy z nas dobrodzieje!馃榿

呕artuj臋, ale tak poniek膮d jest prawda? :))

Pozdrowionka Lwiczko! :))
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Mam ma艂y problem, de facto 馃

MaryLou
Ten post by艂 aktualizowany .
Uffff,nie szkoda Ci energii? ;) szanuje...
Ok,Jolu.  Przyjelam do wiadomosci,ze dla Ciebie jestem niekumata,nielogiczna,glupia i w ogole do bani. Do艂aczy艂as do szlachetnych rozbitkow majacych ten sam poglad o mnie,zatem....Gratulacje:))))
Czyli sama rozumiesz,ze nie po drodze mi z Tob膮..Po prostu mialabym wyrzuty sumienia,ze przystajesz ze mna ,taka,hmmmm...Ty po prostu Jolu...najm膮drzejsza jestes i cofasz sie w dysputach ze mna...;) I ja to uznaje. Dlatego...Bey,bey...Nie mam potrzeby konwersacji z osobami manipuluj膮cymi. Skoro moje szczere slowa do ciebie nie docieraja i sadzisz,ze sa manipulacja/np.te o moich intencjach zagladania na rozbitk贸w/...No coz,nie warto sie otwierac....Jak to ujal klasyk :Nie chce mi sie z Toba gada膰 juz...:)Ale w sumie..kiedys bylo milo. By艂o,ale sie skonczylo:)) Baw sie dobrze! Rzucam Cie:)))Powodzenia w zyciu!
PS.Pozdrow prosze ode mnie swojego sasiada za 78 mln euro,ech....:) Ilez radosci przyni贸s艂 Polsce:)

[...]

No masz, czuj臋 si臋 rzucona...:)
Zupe艂nie nie tak Lwiczko, ale niech b臋dzie.
Mog臋 pozdrowi膰, 偶ebym tylko wiedzia艂a, o kt贸rego s膮siada chodzi...:))
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Mam ma艂y problem, de facto 馃

Sputnik
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez MaryLou
Nie czaruj mnie 馃槾
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Mam ma艂y problem, de facto 馃

MaryLou
Ten post by艂 aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez Jola! :)
No jak? LR9..przeciez..:)
Jeszcze apropos epidemii i szczepien..To temat juz dla mnie przebrzmialy..Ale wyjasnie krotko wyczuwam bowiem ,ze yyyyy,Ty naprawde masz mnie za ignorantke w temacie..:)) ...Rok i wystarczy..Przeszlam ewolucje od wyznawczyni teorii spiskowych ,/patrz rozbitkowie= magicy,/do akceptacji szczepien..Rok to trwalo.. Przeczytalalm analizy ze wszystkich stron,sluchalam czego sie da  ze wszystkich stron,zwlaszcza zakaznikow i epidemiologow z calego swiata,biologow,bioetykow,naukowcow, polityk贸w... Kazdy glupi wie i ja tez, jaki jest teraz swiat koncernow farmaceutycznych etc etc,globalistow etc.swiat mediow niezaleznych i mainstremowych,nieudolnych rz膮d贸w PISu.. Wiadomym,ze kazdy kosi z tego kase /patrz tu moj watek:Dwie plandemie-covidowa i medialna/,to nie nowina...Ale powtarzac to w kolko od wielu lat?To juz Jolu jest nudne...zeby nie wyciagac wnioskow???Zeby pozostac w grajdole umyslowym??Zeby uwsteczniac postep? Nikogo nie mam zamiaru do niczego przekonywac,samemu trzeba sie z tym uporac..I miec wlasne motywacje czy sie szczepic czy nie. . .. I kazdy poniesie wlasna odpowiedzialnosc. Ja i tylko ja odpowiadam we wlasnym sumieniu za swoje i RODZINY,NAJBLISZYCH,PRZYJACIOL i OBCYCH OSOB W OTOCZENIU   Z D R O W I E. Niemniej dostrzegam trend by ..panstwo przejmowalo te role,skoro...cze艣c ludzi chce nara偶ac innych /dlatego w Polsce pandemia bedzie sie wlokla latami, ,swiadomosc cze艣ci spoleczenstwa na poziomie pantofelka i wiary w cud / ...Zyjemy w szalonych czasach ...Ja uznaje jeszcze autorytety naukowe z wiodacych osrodkow badawczych swiata... Ufam bardziej rzetelnym badaniom niz grupce antyszczepionkowcow wzajemnie sie nakrecajacych i wyszukujacych info zwatpliwych zr贸de艂  na potwierdzenie swoich tez. Nikt nie chce Cie usmiercic....Jolu....:( Naprawde w to uwierzy艂a艣? To przykre...i smutne....Do czego doprowadzi takie zwatpienie i niewiara? Do ..chor贸b psychicznych i fizycznych,depresji etc....A kto pojedzie na Octoberfest do Dubaju? No kto?:)Ocknij sie dziewczyno,bo piwo poleja bez Ciebie:))Oj gdzie ta dawna Jola,gdzie? Jak zawsze...rebeliantka:)))) Trzymaj sie,nie bede juz wiecej gadac o tym ''zjawisku". i karmic z艂ego wilka.....Na razie zbieram sie polowie maja  na 3 tygodniowy wypoczynek nad morzem....naszym:) Juz sie u nas lekko poluzuje,0d 15 maja bez kaganca na zewnatrz.....Kusi mnie Malta ..Za 4 dni w 4 gwiazdkach 500 zeta samolotem w obie strony..Teraz Malta daje spore upusty..Tam mnie jeszcze nie bylo,a pieknie jest!  No i w "rezimie" sanitarnym,wiadomo...///Pozdrawiam i zdrowia zycze.
123456