Mam mały problem, de facto 🤔

Re: Mam mały problem, de facto 🤔

Sputnik
Jakież to znamienne 😁
W momencie braku argumentów wszystko obraca się w ŻART.

Amigo - ciekawe skąd pseudonim "Amigoland" bo powinien mieć w realu "Enemy" Albo "Hejtoland"... Ten typek w momencie braku argumentów  uznał, że zmusił mnie do myślenia (swoim idiotycznym Hehe).  Prócz tego pluje na swoich współpracowników i wyzywa Ich od debili bo noszą maseczki. Wirusa nie ma bo go nie widać.
Samoloty nie mają prawa latać bo są cięższe od powietrza. Powietrza nie widać.

Lola - rak internetu. Antysystemowe dziadostwo. "Kukiz is my love". Nie przyzna się do winy choć zawsze trafia kulą w płot. Wszyscy są debilami wg Niej bo... Bo Tak! Zbanowali ją na wszystkich możliwych portalach za propagowanie treści pedofilskich i nie tylko. Swoją drogą jak trzeba mieć zryty beret by chodzić i szukać takich treści?!!! Zboczenie?

Lothar - wychodzi o 10:00 w teren ale zawsze na posterunku w Aninie. Goowno a nie wychodzi... Wenus  mu pojechała po rajtach więc patrz wyżej - to był zwykły ŻART!

Serenity - wyjątkowo zakłamana Osoba. Zrobi wszystko by utrzymać forum przy życiu. Nie ważne co, aby się działo i przyklaśnie ochoczo nawet w najdurniejszej teorii spiskowej.

Michalina. - Da się lubić aaale... Muszę tu użyć słowa, którego nie lubię - naiwna., też taki byłem by się przypodobać...

Kropelka - Super Kobita (gadałem z Nią wielokrotnie) Bez kitu 😴

Drapak - Wracaj do zdrowia! To nie są ŻARTY. W sumie to jeden GOŚĆ, który uwierzycie mi bądź nie, który mnie przeprosił i wyraził skruchę. Doceniam to mimo, że zwyzywał mnie od czerwonych itd co nie polegało na prawdzie. Wyjaśniliśmy sobie kilka spraw i sprawę uważam za zakończoną.

No i Jola! - Nie wiem co mam o Tobie myśleć... Wiem za który tekst się obuszyłaś - o korpoludach 🤔

No nic... Wracam grać w szachy 😉

Re: Mam mały problem, de facto 🤔

Jola! :)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Szkoda czasu na obłąkańców, sekciarzy.
Spadam na szachy.
Pozdrawiam zdrowy rozsądek 🥰

Rozsądek może najpierw poszukaj, dobrze byłoby gdybyś znalazł również kulturę.
Póki co, właśnie ty kreujesz się na "obłąkańca sekciarza", i jesteś w tym nad wyraz przekonujący.

Re: Mam mały problem, de facto 🤔

Sputnik
Reason...

Re: Mam mały problem, de facto 🤔

Jola! :)
Sputnik napisał/a
Reason...

Przeczytaj co piszesz Krzysiek...

Uważasz mnie i inne osoby za jw. (obłąkańców sekciarzy) tylko dlatego, że mamy inne zdanie w temacie szczepień czy ogólnie tego wirusa.
Ja cię nie oceniam za twoje decyzje, to twoja prywatna sprawa. Także, przyjmij, że ja czy inne osoby również mamy prawo do swoich....prawda?

Re: Mam mały problem, de facto 🤔

Sputnik
Miej szacunek do najbliższych.  Ot, co..

Re: Mam mały problem, de facto 🤔

Jola! :)
Sputnik napisał/a
Miej szacunek do najbliższych.  Ot, co..

No masz, na jakiej podstawie sądzisz, że jest inaczej?
Co ty możesz o tym wiedzieć?

Kolejna nietrafiona uwaga, sam widzisz...naprawdę, czasami zastanów się co piszesz.

Niemniej spokojnej nocy....

Re: Mam mały problem, de facto 🤔

Sputnik
5g mnie opętało a Ty Bywaj zdrowa 😇 https://youtu.be/b9ypHGamTVY

Re: Mam mały problem, de facto 🤔

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
No jak? LR9..przeciez..:)
Jeszcze apropos epidemii i szczepien..To temat juz dla mnie przebrzmialy..Ale wyjasnie krotko wyczuwam bowiem ,ze yyyyy,Ty naprawde masz mnie za ignorantke w temacie..:)) ...Rok i wystarczy..Przeszlam ewolucje od wyznawczyni teorii spiskowych ,/patrz rozbitkowie= magicy,/do akceptacji szczepien..Rok to trwalo.. Przeczytalalm analizy ze wszystkich stron,sluchalam czego sie da  ze wszystkich stron,zwlaszcza zakaznikow i epidemiologow z calego swiata,biologow,bioetykow,naukowcow, polityków... Kazdy glupi wie i ja tez, jaki jest teraz swiat koncernow farmaceutycznych etc etc,globalistow etc.swiat mediow niezaleznych i mainstremowych,nieudolnych rządów PISu.. Wiadomym,ze kazdy kosi z tego kase /patrz tu moj watek:Dwie plandemie-covidowa i medialna/,to nie nowina...Ale powtarzac to w kolko od wielu lat?To juz Jolu jest nudne...zeby nie wyciagac wnioskow???Zeby pozostac w grajdole umyslowym??Zeby uwsteczniac postep? Nikogo nie mam zamiaru do niczego przekonywac,samemu trzeba sie z tym uporac..I miec wlasne motywacje czy sie szczepic czy nie. . .. I kazdy poniesie wlasna odpowiedzialnosc. Ja i tylko ja odpowiadam we wlasnym sumieniu za swoje i RODZINY,NAJBLISZYCH,PRZYJACIOL i OBCYCH OSOB W OTOCZENIU   Z D R O W I E. Niemniej dostrzegam trend by ..panstwo przejmowalo te role,skoro...cześc ludzi chce narażac innych /dlatego w Polsce pandemia bedzie sie wlokla latami, ,swiadomosc cześci spoleczenstwa na poziomie pantofelka i wiary w cud / ...Zyjemy w szalonych czasach ...Ja uznaje jeszcze autorytety naukowe z wiodacych osrodkow badawczych swiata... Ufam bardziej rzetelnym badaniom niz grupce antyszczepionkowcow wzajemnie sie nakrecajacych i wyszukujacych info zwatpliwych zródeł  na potwierdzenie swoich tez. Nikt nie chce Cie usmiercic....Jolu....:( Naprawde w to uwierzyłaś? To przykre...i smutne....Do czego doprowadzi takie zwatpienie i niewiara? Do ..chorób psychicznych i fizycznych,depresji etc....A kto pojedzie na Octoberfest do Dubaju? No kto?:)Ocknij sie dziewczyno,bo piwo poleja bez Ciebie:))Oj gdzie ta dawna Jola,gdzie? Jak zawsze...rebeliantka:)))) Trzymaj sie,nie bede juz wiecej gadac o tym ''zjawisku". i karmic złego wilka.....Na razie zbieram sie polowie maja  na 3 tygodniowy wypoczynek nad morzem....naszym:) Juz sie u nas lekko poluzuje,0d 15 maja bez kaganca na zewnatrz.....Kusi mnie Malta ..Za 4 dni w 4 gwiazdkach 500 zeta samolotem w obie strony..Teraz Malta daje spore upusty..Tam mnie jeszcze nie bylo,a pieknie jest!  No i w "rezimie" sanitarnym,wiadomo...///Pozdrawiam i zdrowia zycze.
Ja się w sprawie szczepień nie wypowiem za wiele, bo temat uważam za zamknięty, ale zgadzam się z Jolą że szczepionka jest w fazie testowania, każda. Trzecią fazę przejdą zdaje się pierwsza z nich w 2022 r. A nie wiem, ile tych faz jest. Dobra szczepionka badana jest podobno 10 lat. Polegam na alchemii w tej sprawie póki co.

Zaś o Malcie muszę powiedzieć, że jest piękna. Moje klimaty. Same głazy Świetny transport. Można dość dużo i szybko zwiedzić. A 4 dni to zdecydowanie za mało. Mnie tydzień nie wystarczył, chociaż wyruszałam z samego rana i wracałam wieczorem. Fakt, że to był wtedy marzec i szybciej się robiło ciemno. Jednak polecam właśnie w tym czasie lecieć na Maltę, bo odbywa się tam karnawał, parady w stolicy, coś niesamowitego. Oczywiście nie można ominąć Gozo. Polecam z całego serca.
🦋🦋🦋
123456