Mam pytanie.

Re: Mam pytanie.

Sputnik
Dobra chłopaki :) Nie chcemy tu zepsutej krwi! Mam dla Ciebie Woju film o którym rozmawialiśmy /tylko nie pamiętam okoliczności/ a rozwikłałeś zagadkę Thomasa Becketa ;) Byłem na nim 3 razy w kinie Muranów a wczoraj obejrzałem go 2 razy pod rząd. Wgniata w fotel! Polecam w wolnej chwili :) https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=CsJKhA7P7IM

Re: Mam pytanie.

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wojtek.
Wojtek. napisał/a
O jessu, zupełnie nie masz rozumu. To tylko podsumowanie, a nie obraza :) Do widzenia trzeba trochę po pracować utrzymuję się z pracy rak >;)) Więc nie mam finansowania z fundacji, czy możesz powiedzieć to samo o sobie szu? Co podobnież nie masz czasu aby budować forum i nigdy nie zatapiałeś wyspy :)
Klepaniem w klawiarure! Hehehe

Re: Mam pytanie.

ciotka-klotka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wojtek.
Szuwarek, kasuj dziada, jak i on ciebie kasuje. Jakbyś na Atlantydzie napisał taki post, to by cię czarny pierzak od razu wywalił do kosza.... Więc następnym razem nie cackaj się jak z jajkiem, tylko bach czarnego skrzydlaka do kosza :):):)

Re: Mam pytanie.

Aż płytę analogową na Technicsie odpaliłem :) Dużo basu bo utór ma potencjał :) Serio! https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=oPUIxEXeLaQ
12