Marcin, Darek, proszę o obrazek ośnieżonych gór zamiast sylwestrowego:)Skąd inąd sliczny..

Marcin, Darek, proszę o obrazek ośnieżonych gór zamiast sylwestrowego:)Skąd inąd sliczny..

Z góry dziekuje!Hmm..chyba tylko Ty i Darek mozecie to uczynic?:) Ech,chcialoby sie w góry pojechac...Troszke mam daleko..Prawie tysiak km,ale chyba pierwszy wyjazd bedzie w góry wlasnie.. polskie..Mam na pulpicie kamerke z Alp,tam sniegu ze ho ho! Pozdrawiam Was Moderzy,wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! I wszystkim forumowiczom:)Obysmy zdrowi byli!

Re: Marcin, Darek, proszę o obrazek ośnieżonych gór zamiast sylwestrowego:)Skąd inąd sliczny..

Poczekaj Lwiczko,

czyli chcesz powiedzieć, że mamy już po Sylwestrze i obecna scenografia jest nieaktualna?
Jak ten czas leci...  Ciągle jeszcze mi szumi w głowie...

Sprawdziłem i faktycznie mamy już 13 stycznia 2021... Więc masz rację, trzeba  zmienić scenografię...

Góry, to bardzo fajny pomysł, zaraz pójdę na forumowe zaplecze i zobaczę, co da się z robić.

A jak nie będzie gór na zapleczu, to wypożyczę je z teatru, albo wyruszę w świat, na poszukiwanie górskiej scenografii. Jakoś trzeba sobie radzić.

Tylko martwię się, co z morzem? Przyzwyczaiłem  się do morza, plaży, palm, i trudno będzie mi zastąpić je górami... Jestem stały w uczuciach i sentymentalny...

Może jakieś góry majaczące w tle morza? Albo wulkan lub lodowiec w oddali, na horyzoncie?

Dobra, dosyć tego gadania... Wyruszam szukać gór, trzymaj za mnie kciuki...

PS. Szczęśliwego Nowego Roku!

Re: Marcin, Darek, proszę o obrazek ośnieżonych gór zamiast sylwestrowego:)Skąd inąd sliczny..

MaryLou
Pięknie powiedziane Marcin...Tekst jak za dawnych,dobrych lat...Niezmiennie w formie;)Ja róznie,jak widzisz:)))
Równiez życze lepszego Roku!
Twe propozycje super...zbliza sie karnawał...Ciagle tez Wenecja za mna chodzi,choc juz bylam dwukrotnie,ale w karnawale nie..I w tym roku tez nici...;( Moze inspiracja stąd? https://tiny.pl/r5p76
Trzymam kciuki zatem .za ...yyyyy...penetracje w garderobie:)))
Dzieki!

Re: Marcin, Darek, proszę o obrazek ośnieżonych gór zamiast sylwestrowego:)Skąd inąd sliczny..

MaryLou
No i znalazla sie nawet osniezona palma! dzieki Marcin! na tej lodowej pustyni jeszcze male slonko w w yobrazni i..bedziemy w domu:))))

Re: Marcin, Darek, proszę o obrazek ośnieżonych gór zamiast sylwestrowego:)Skąd inąd sliczny..

Brakowało ciepełka,Przylażczka pomogła:)Dziekujemy Marcin..od razu cieplej przy ogniu:)))

Co za dystynkcja u naszego baletmistrza na łyzwach,wow! Fleming czy sie mylę? Od 2 min https://www.youtube.com/watch?v=Rjzf_cWzlp8