Marcin, nie uwierzysz ale mnie się podoba ta nazwa " Forum w trakcie remontu "

Marcin, nie uwierzysz ale mnie się podoba ta nazwa " Forum w trakcie remontu "

da®®io
jest taka surowa, nietypowa i pozbawiona cukierkowości-powaga
ps. a może uwzględnisz taką propozycję
 " U Marcina " bo ja tez taką przedstawiłem, ale chyba przeoczyłeś

Re: Marcin, nie uwierzysz ale mnie się podoba ta nazwa " Forum w trakcie remontu "

Uwierzę, bo mnie też się podoba. Tylko ma poważną wadę — jest trochę za długa, a dobra nazwa powinna być krótka (maksymalnie dwa słowa) :)

PS. Ok, faktycznie przeoczyłem nazwę "U Marcina", dopiszę do listy ;)

Re: Marcin, nie uwierzysz ale mnie się podoba ta nazwa " Forum w trakcie remontu "

da®®io
no to nazwijmy się " Azylanci "

Re: Marcin, nie uwierzysz ale mnie się podoba ta nazwa " Forum w trakcie remontu "

no to nazwijmy się " Azylanci "
"Azylanci", bardzo fajna nazwa — mnie się podoba :)

W niedzielę albo poniedziałek zrobię jakiejś podsumowanie wszystkich nazw i wrzucę je do ankiety.

Re: Marcin, nie uwierzysz ale mnie się podoba ta nazwa " Forum w trakcie remontu "

da®®io
ta nazwa to ucieczka w politykę, a to może nie podobać się Paniom, więc może łagodniej " Wolna Strefa " albo " Rozmowy niekontrolowane "