Marcin, pamiętaj, że kobiety lubią po swojemu "znaczyć teren"

Re: Marcin, pamiętaj, że kobiety lubią po swojemu "znaczyć teren"

da®®io
a to jest pomysł na " bajkową Łódź " i powiem Ci, że też nie wszystko tak na codzień rejestruję bo nie bywam ostatnio w samym centrum za często - https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Łódź_Bajkowa

Re: Marcin, pamiętaj, że kobiety lubią po swojemu "znaczyć teren"

XXX napisał/a
dlatego nie daj sobie zagracić tego  "gniazdka" niepotrzebnymi damskimi bibelotami:)
XXX, pamietam, pamiętam, ale dzięki za przypomnienie ;)

Re: Marcin, pamiętaj, że kobiety lubią po swojemu "znaczyć teren"

XXX napisał/a
Jolu, mam problem z zalogowaniem się tutaj:( ???
Poważnie jest jakiś problem z zalogowaniem czy żartujesz? :)

Re: Marcin, pamiętaj, że kobiety lubią po swojemu "znaczyć teren"

da®®io
powaga, nie przyjmuje mi mojego hasła jakie mam do swojego konta na Atlantydzie, przyjrzę się temu dopiero gdy wyloguję się kiedyś u Sylwii

[...]

XXX — teraz rozumiem, co miałeś na myśli. Niestety na każdym forum Nabble trzeba założyć osobne konto, nie da się zalogować tutaj hasłem z Atlantydy :)

Re: Marcin, pamiętaj, że kobiety lubią po swojemu "znaczyć teren"

XXX napisał/a
bardzo ładny jest ten Gdańsk:) a i bliskość Bałtyku to duży atut, ale do prawdziwych gór daleko, oj daleko

Powitać entuzjastę :)
Mi wystarczy widok na Tatry z Gubałówki;)), żartuję, klimat się udziela gdy w górach jestem, jakby magiczne miejsce i uczucie mieszkać sąsiadując z takimi olbrzymami.

[...]

Klimat bajkowy, brzmi interesująco :)
We Wrocławiu można spacerować szlakiem Krasnali.
Ja nie widziałam wszystkich, ale w drodze z hotelu do miejsca pracy, było ich dość sporo, całkiem sympatycznie; )

.-2