Marcin,wszystkiego najlepszego,o ile to dzis!

Re: Marcin,wszystkiego najlepszego,o ile to dzis!

Przyłaszczka
To znaczy, że doleciały Bardzo się cieszę, że Ci się podobają. Są piękne i delikatne. Dbaj o nie.
szuw napisał/a
Przylażczka napisał/a
Na pewno dziś, a jak nie dziś, to jutro
Dobrych życzeń nigdy za wiele. Ode mnie bukiecik kwiatów i motyle
Dziękuję Przylażczko, za kwiaty i motyle. Szczególnie te motyle mi się spodobały :)
🦋🦋🦋

Re: Marcin,wszystkiego najlepszego,o ile to dzis!

Przylażczka napisał/a
To znaczy, że doleciały Bardzo się cieszę, że Ci się podobają. Są piękne i delikatne. Dbaj o nie.
Dziękuję, będę dbał o nie najlepiej, jak potrafię :)

[...]

Dosyłam Ci dodatkową grupę, nieco inny gatunek, przystosowany do trudnych, zimowych warunków. Charakteryzują się nie tylko większą wytrzymałością na zimno, ale także uboższym ubarwieniem (są całe białe i mają niebieskie oczy oraz czułki). Kiedy machają skrzydłami i kiedy im się chce oczywiście, potrafią wskrzesać iskierki ciepła w okolicach serca. Moim zdaniem, bardzo pożyteczne, ale odeślij, jak się nie okażą potrzebne.
🦋🦋🦋

Re: Marcin,wszystkiego najlepszego,o ile to dzis!

Jola! :)

Re: Marcin,wszystkiego najlepszego,o ile to dzis!

Jola! :)

👌😀💐🥳🍾🥂

Re: Marcin,wszystkiego najlepszego,o ile to dzis!

Jola! :)
Dopiero doczytałam, że imieniny 25 lipca, także nie spóźniłam się...a przy okazji spokojnej przedświątecznej niedzieli dla ciebie i wszystkich...🎅👌😊

Re: Marcin,wszystkiego najlepszego,o ile to dzis!

MaryLou
Hmm...Spokoju to raczej nie ma przed Swietami Jolciu:)))  Wigilia od 38miu lat zawsze u mnie:))) Moze kilka razy spedzilam gdzie indziej..Nie lubie chodzic w gosci w Wigilie..Nie ma to jak u siebie:) Syn odwiedzi..W tym roku odmowilismy zaproszenia na 1 dzien Swiat...Ale"moze nad morze" ze znajomymi skoczymy jak pogoda bedzie ladna:) Dzis odwiedzilam rodzicieli co juz na drugim swiecie...Oni tez kiedys byli dziecmi i czekali na Gwiazdke i Mikołaja:)i tak sie zycie i niezycie plecie...Tyyyle od nas zalezy..I to jest cudowne:) Buziaczki! Dobrego wieczorka kochana:)
123