Marcin, znasz temat "niepokojących" sytuacji przy logowaniu na forum?;)

Marcin, znasz temat "niepokojących" sytuacji przy logowaniu na forum?;)

Jola! :)
Może nie ma w tym nic niepokojącego, zdarzyło mi się również na forum Sylwii, ale teraz zdążyłam zrobić screen.

Pozdrawiam...:)

Re: Marcin, znasz temat "niepokojących" sytuacji przy logowaniu na forum?;)

Cześć Jolu!

Sprawa jest cholernie poważna.

Czy niepokojąca? Nie wiem.

Wydaje mi się, że to NASA przeprowadza eksperymenty.

Być może to wstęp do porozumienia między mieszkańcami ziemi i innych planet.

A co odpowiedzieli Ci na sąsiednim forum? Czy potwierdzili moją teorię? Tak?

Pozdrawiam :)

Re: Marcin, znasz temat "niepokojących" sytuacji przy logowaniu na forum?;)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola! :)
5G zaatakowało. Magiczna Kawiarenka wszystko Tobie wytłumaczy co i jak...
https://youtu.be/b9ypHGamTVY