MaryLou!

Sputnik
Abyś nie czuła się poszkodowana 🤗

Wiem, że nie mam u Was szans na romans ale poplotkować chyba zawsze sobie można...

Tak czy nie 😋

Re: MaryLou!

Sputnik
Tak na serio MaryLou  to dziękuję Tobie jak byłem na obiegu w trasie na Pendziu 🤗 ponad 2000 km dziennie pokonywanej trasy Gdyni-Kraków-Kołobrzeg.

Re: MaryLou!

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Mi Sputniku było miło,ze mogłam Tobie towarzyszyc. Wiesz,taka wzajemna wymiana energetyczna,barter..Tez Tobie dziekuj ę:)
.To byl hardcore w Twoim wykonaniu,nie chcialam Cie zniechecac. Przeszedles te droge,/przejechałes:)/zobaczyles,zwyciezyles:)
Veni,vidi,vinci.

Re: MaryLou!

Sputnik
Dobrze, że jesteś... Byłaś ze mną na dobre i złe 😉 To był HARDCORE co przeżywałem ale tak mam skonstruowaną psychikę, że pamiętam tylko te dobre chwile 😇 Moim najlepszym wspomnieniem jest jak byłem na plaży w Kołobrzegu rok temu i iskrzyło się nad Szczecinem ponad 100 kilo ode mnie a drugi Pendziu jechał i byłaś ze mną na Forumie. Fajno, że można na Ciebie liczyć zwyczajnie, po ludzku bez zobowiązań i w ogóle...