Sputnik
Pardon, że wejdę w słowo!
Idź na całość

Re: Marzę o takim świecie...

Przyłaszczka
Sputnik napisał/a
Pardon, że wejdę w słowo!
Idź na całość

Tak to już jest, taki człowiek bojący, nie poradzisz
🦋🦋🦋

Re: Marzę o takim świecie...

Sputnik
No ale czego, kogo się boisz? Najwyżej obrócisz to w żart towarzyski
W mojej ocenie idzie Ci dobrze
Rób swoje. Alleluja i cała naprzód!

Re: Marzę o takim świecie...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
Dziękuję, ale nie zasługuję na Twoje pochwały. Nie są to zbyt dobre wiersze. Pisane na kolanie. Wolałabym pisać lepiej, ale wiersze potrzebują, żeby odsłonić serce, a ja się trochę boję...
Na kolanie?

To pewnie dlatego są piękne i wartościowe (między innymi).

Podobno najdroższe i najlepsze cygara na świecie powstawały właśnie na kolanie...

(skręcane na kolanie)

Myślę, że z wierszami jest podobnie...

Piękne jest też to, że robisz, to co lubisz :)

Ja nie mam takiego talentu i aż tak pięknych kolan, żebym mógł na nich skręcać wiersze...

Kontynuujesz też najlepszą tradycję z najstarszego forum Magia, gdzie wielu forumowiczów oddawało się pasji pisania wierszy :)

Tak na szybko, to przypominam sobie, że wierszami dzielili się tacy forumowicze jak:

Poezja_nie_Miłosna
Rat
Kropelka
Juhas
Tylko_ja - chyba o gwiazdach pisała...
Ana (była kiedyś taka forumowiczka)
Trochę pisał też Wierszoklet (podobno to było jedno z wcieleń Amigo)

I pewnie wielu innych zacnych forumowiczów (których zapomniałem wymienić z racji już słusznego wieku ;p  ;)

Ja na przykład oprócz wierszy lubię muzykę skręcaną na kolanie...

Ostatnio trafiłem na taki komentarz na YouTube (pod filmem z cygańską muzyką w Zakopanem):

"Mają po trzy struny i "perkusję" z jakiejś sklejki, ale wymiatają jak mało kto!!!
Jestem zaszczycona, że  mogłam to zobaczyć!
To niesamowite, jakich artystów można spotkać na ulicy"

PS. Ja też jestem zaszczycony, że takich artystów mogę spotkać na forum :)

PS. Oczywiście Twoje wiersze są lepsze niż cygańska muzyka, ale podobnie płyną z serca i pasji :)

Re: Marzę o takim świecie...

Przyłaszczka
szuw napisał/a
[...]

Jesteś kochany, Szuwarku
Potrafisz znaleźć pozytywy chyba we wszystkim.

To prawda, że robię to, co lubię. Generalnie, nie tylko tu, na forum.

Chciałabym zobaczyć te Twoje kolana i sama ocenić

To prawda, było wiele osób, które pisały wiersze na Magii. Kilka wierszy napisał Whatever i całe mnóstwo Ten_co_lubi_słoneczniki. Były naprawdę czarodziejskie, szkoda, że to czas przeszły. Aż dziwne, że nie wspomniałeś, zwłaszcza tego drugiego, bo był z nami dość długo...

🦋🦋🦋

Re: Marzę o takim świecie...

Przylażczka napisał/a
[...]

Dobrze, że jesteś Przylażczko i prostujesz moją gafę. Nie wiem, jak mogłem zapomnieć o Tym_co_lubi_słoneczniki.

Przecież to on obok Poezji_nie_miłosnej najczęściej dzielił się na forum swoimi wierszami. Do pewnego czasu, ponieważ w pewnym momencie zniknął z forum...

Czy dobrze pamiętam, że miał na imię Tomek?

Może wyleciał mi z głowy, ponieważ rzadko z nim rozmawiałem na starym forum.
Zawsze otoczony był wianuszkiem dziewczyn zachwyconych jego wierszami  i trudno było mi się do niego dostać...

Pewnie podobnie było z Whatever.

Właśnie dlatego nie lubię takich wspominek, ponieważ można niechcący kogoś pominąć.

Odnośnie do wspominania, to taki cytat mi się przypomniał:

„Bóg stworzył człowieka z oczami z przodu, a nie z tyłu głowy, co znaczy, że człowiek ma się zajmować tym, co będzie, a nie tym, co było”.

Olga Tokarczuk, „Księgi Jakubowe”.

Wysłałbym Ci zdjęcie swoich krzywych kolan do oceny, ale boję się, że roześlesz je swoim koleżankom ;p

Pozdrawiam i dziękuję za piękną piosenkę :)

Re: Marzę o takim świecie...

Sputnik
[...]

To nie była żadna gafa, tylko zapomnienie
A pisałeś kiedyś, że nawet lepiej, żebym przestała pisać, bo będę miała więcej czasu w realnym świecie. A podobno to my, kobiety jesteśmy zmienne

Tak, Ten_co_lubi_słoneczniki miał na imię Tomek. A zniknął z forum wtedy, kiedy zniknęło wielu, czyli jak zamknęli forum onetu. Pisywał jeszcze w innych miejscach, mając nadzieję, że jego ukochana znajdzie listy w butelce rzucane na wody internetu, Może niektóre znalazła...

Ładny cytat znalazłeś, wiadomo, nie można żyć przeszłością, bo takie rozpamiętywanie dni, które odeszły nic nie daje. Nie da się cofnąć czasu i zmienić tego, co było. Jednak życie przyszłością też nie jest najlepszym pomysłem, bo żyje się w ciągłym oczekiwaniu na coś, gubiąc to, co jest tu i teraz.

Marzę o takich kolankach, ale na żywo, takich zakończonych mądrą głową i mających gorące serce w środku

Pozdrawiam cieplutko:)
🦋🦋🦋
123