Matematyka....

1 wiadomość Opcje

Matematyka....

Sputnik
Do czego w życiu tak serio się przydaje???

Matematyka jest KRÓLOWĄ NAUK!

Rachowanie, Pitagoras i Cosinusy... A! Rachunek prawdopodobieństwa - z czego byłem najlepszy 😋

Zapomnijcie o macierzach i o innych pierdach...

Studiowałem 9 lat /5lat Politechniki Warszawskiej i takie tam inne studia wyższe/

Innymi słowy! Co przydaje się w życiu? Analityka!

Wchodzę na teren i analizuję obszar.

Zapalę se fajka, ogarnę temat i prosty schemat...
/to będzie trwało tyle i tyle z uwagą na zmienne warunki meteo! /

Nigdy mój umysł analityczny się nie pomylił więc matematyka ma głębszy sens 🤯

Ah i te szachy się obijają po krawędziach Forum 🤗

Miłego DZIONA