Miłaja-Najdroższa, muszę wrzucić

,-2

Miłaja-Najdroższa, muszę wrzucić

,-2

Re: Miłaja-Najdroższa, muszę wrzucić

KTOŚKA

Re: Miłaja-Najdroższa, muszę wrzucić

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
to ja też wrzucę;)
tematycznie pasuje pod dziewczynę na pokazie bielizny
///////////////////////////////

Re: Miłaja-Najdroższa, muszę wrzucić

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Kochanie,
Jeziora oczu niebiesko-granatowych
A w nich smutek niepojęty
One są jak zwierciadło duszy.
Kochanie,
Jakąś tajemniczą mocą
Przykuty jestem do ciebie, ukochana
Kto stworzył cię, powiedz.

Jak to kto stworzył? Podobno Ciebie i Serenity stworzyłem ja. Tylko wymknęłyście się spod mojej kontroli i zaczełyscie żyć własnym życiem.

Filmik ok, szkoda, że napisy nie pojawiają się na klipie. No i warto mieć jakieś fajne zainteresowania. Zawsze to lepsze nić wdawanie  się w wojny na forum, Pozdrawiam :)