Mikołaj chciał wrzucić worek z prezentami...a tutaj

Mikołaj chciał wrzucić worek z prezentami...a tutaj

da®®io
nikogo nie ma i tylko ja robię co jakiś czas kontrolną inspekcję:)))

Re: Mikołaj chciał wrzucić worek z prezentami...a tutaj

da®®io
pierwsza osoba która tu się zjawi otrzyma na Mikołajki " talon na 500+ " :)))

Re: Mikołaj chciał wrzucić worek z prezentami...a tutaj

pierwsza osoba która tu się zjawi otrzyma na Mikołajki " talon na 500+ " :))) tak to działa

Re: Mikołaj chciał wrzucić worek z prezentami...a tutaj

Lwiczka9
:)))))) Dzieki Mikołaju! I co ja ztym zrobie??? Chyba przeznacze na bilet na jakis wypasiony meczyk albo koncercik:)) ps.spoko,ja wpadam,ale rzadziej pisze:( tak jakos wychodzi. Tobie plusy za wieeelka wytrwalosc w...ups,nie dokoncze,sciany maja uszy:))))jestes niestrudzony..niezniszczalny i..tak trzymaj:) zawsze trafiasz w sedno,celnie i tylko glupiec nie dostrzeze  twej przenikliwosci analiz politycznych:)

Re: Mikołaj chciał wrzucić worek z prezentami...a tutaj

Lwiczka9
ps. w zasadzie powinnam odmówic...sa biedniejsi ode mnie:) Moze im..?

Re: Mikołaj chciał wrzucić worek z prezentami...a tutaj

Spóźniłam się? Szkoda, bo wydatków sporo ;)

Re: Mikołaj chciał wrzucić worek z prezentami...a tutaj

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9

lwiczko, obiecałem:)
zrób z tym co chcesz:)

Re: Mikołaj chciał wrzucić worek z prezentami...a tutaj

Lwiczka9
Darku,prezent ciekawy,na pewno trafi do wyobrazni kaczych wyborcow. Z przyjemnoscia jednak odmawiam:))))) Zrzekam sie na rzecz Wenus. Co Ty na to dziewczyno z ksiezyca. ?:)) Wiem,ze dla ciebie preferencje polityczne nie maja znaczenia,wiec smiało bierz:)) Jak to mowila moja babka z Lodzi: jak daja to bierz,jak bija to uciekaj:)))
123